Bolti tegevjuht Markus Villig ütles oma kommentaaris, et saadud rahastus pakub ettevõttele täiendavat paindlikkust ning Bolt töötab selle nimel, et olla valmis IPOks.

Bolti kommunikatsiooninõunik Katriin Loorents täpsustas, et tegu on krediidiliiniga, mida on võimalik kasutada, kuid mida kasutama ei pea. „Tänu meie heale finantspositsioonile saime krediidiliini väga headel tingimustel, ja see täiendab meie tugevat kapitaliseeritust ning likviidsust,“ märkis Loorents. Hetkel ei ole krediidiliini plaanis äritegevuse rahastamiseks kasutada.

Bloombergi teatel on Bolti peamine partner USA suuruselt kolmas pank Citigroup, kuid kaasatud on ka mitmed teised pangad.

2022. aastal kaasas Bolt Sequoia Capitalilt, Fidelity Managementilt ja teistelt investoritelt 628 miljonit eurot, misjärel hinnati ettevõtte väärtuseks 7,4 miljardi eurot.

Mullu sõlmis Bolt Luminori ja Swedbankiga raamlepingu, millega pangad tagavad ettevõttele kuni 126 miljonit eurot rendiautode pargi laiendamiseks.

2022. aastal teenis Bolt 1,26 miljardi euro suuruse müügitulu juures 72 miljonit eurot kahjumit.

Eelmise aasta juulis värbas Bolt Ühendkuningriigi finantstehnoloogia ettevõttest Revolut uue finantsjuhi ja ütles, et kavatseb sel aastal jõuda kasumisse. Revolutist värvatud Mikko Salovaara karjäär Boltis jäi aga üürikeseks: märtsi alguses kirjutas Ärileht, kuidas soomlane on transpordihiiust juba lahkunud.