“Oleme viimased 6 aastat pakkunud tooteid vaid e-poe kaudu, kuid aina rohkem soovisid inimesed tulla meie kontorisse tooteid enne ostmist oma silmaga vaatama ja katsuma ning lõpuks muutus kontoritöö üsna raskeks, sest huvilisi käib palju,” ütles Kristjan Rabi. “Siis saime aru, et AEGAON vajab ka füüsilist poodi.”

AEGAON kellad

Samuti loodab Rabi, et esinduspind aitab suurendada ekspordi osakaalu Eestit külastavate turistide läbi, keda ainuüksi Tallinna Kruiisisadama kaudu on sel hooajal oodata üle 500 000.

Loe lähemalt SIIT, kuidas hoiab bränd kõrgel kvaliteeti ning kui palju jälgib moetrende.

“Oleme teinud päris arvestatavaid investeeringuid, et oma olemasolust väliskülalistele teada anda ja enda juurde juhendada, seega tõotab eelolev suvi tulla huvitav,” selgitas AEGAON-i disainer ja asutaja Janno Roodi. “Esinduskauplus jääb sadamast 10-minutilise jalutuskäigu kaugusele ning peaks seetõttu olema lihtsasti ligipääsetav kõikidele turistidele.”

AEGAON on esimene Eesti käekellade valmistaja aastast 2012, kes on tänaseks müünud oma tooteid enam kui 20-sse riiki üle maailma ning pälvinud korduvalt ka rahvusvahelist tähelepanu.