NIDi pop-up-poe valikus saavad olema esindatud nii sisustus- kui väiketooted järgmistelt disaineritelt ja brändidelt: ALPAKA, Leeda Ots, Annike Laigo, Nüüd Ceramics, Jarõna Ilo, Bold Tuesday, Malin, Estonian Wall Art, Studio Tartuensis ja Labora. Lisaks on kutsutud osalema ka mitmeid andekaid Eesti ehtedisainereid nagu Tohuto, Sile Luik, Lentsius Design, Kaia Saarna ja Crystal Tree Jewelry.

Londonis esitlemisele tuleva ALPAKA juht Peeter Pappel lausus, et kuigi ettevõttel on Londonis edasimüüjaid juba varasemast, siis pop-up-pood annab hea võimaluse veel teistelegi kohalikele butiikidele või kaubamajadele silma jääda.

"Kogemus ütleb, et uuele turule sisenemine on ikkagi lihtsam tõmbekeskuse kaudu, sest regionaalsete poodide sisseostjad liiguvad ringi ja otsivad uusi ning põnevaid tooteid tihti just pealinnast, mitte niivõrd välisriikidest. Seda seetõttu, et pealinnas hästi müüv toode on end turul juba tõestanud ja eks klientide maitseeelistused on ühe riigi piires mingil määral sarnased. Seetõttu näeme just Londonit endale huvitava turuna, kus meil on veel kõvasti laienemise potentsiaali ja mille kaudu on lihtsam laieneda ka kaugemale," märkis Pappel.

NIDi kaasasutaja Kätlin Lõbu lausus, et alpakade villast tooteid valmistava ALPAKA brändi filosoofia ühtib NIDi vaadete ja kontseptsiooniga. "Meie valikus on brändid, kelle loomingus põimuvad minimalism, funktsionaalsus, ajatu disain ja naturaalsed materjalid," sõnas ta.

NIDi tegevus sai alguse 2015. aastal, mil osaleti esmakordselt Pariisi disaininädalal Eesti disaini tutvustava pop-up showroom'iga. Lõbu märkis, et kuna NIDi järgnev samm on laieneda Londonisse, sobis kutse sealselt saatkonnalt Open House Londoni raames pop-up-poe korraldamiseks igati hästi ka nende edasiste plaanidega.