5 NIPPI, kuidas partneriga koos paremini magada



5 NIPPI, kuidas partneriga koos paremini magada
Becca Tapert/ Unsplash

Magamine koos partneriga võib kaasa tuua mitmeid ebamugavusi – norskamine, nihelemine ja teki pärast kaklemine. Õnneks leidub nippe, mille abil võib koos magamine olla lõpuks isegi parem, sest kallima lähedal olemine vabastab kehas oksütotsiini ehk armuhormooni. Tänu sellele tunnete end lähedasemana ja magate paremini.

Jäta nutividinad magamistoa ukse taha

Telefonid üldiselt ei ole meie une jaoks head, sest erksa ekraani vaatamine pimedas ajab sassi meie unerütmining ning võib segada ka partneri und. Häiritud uni tähendab aga halba tuju järgmisel päeval ning siis olete ka teineteise vastu tõredamad. Uuringud on näidanud, et lausa 66% inimestest kasutab nutitelefoni vähem kui pool tundi enne magama jäämist ning rohkem kui 70% inimestest hoiab telefoni magamise ajal enda kõrval. Piisab sellestki, et päeval eelistame partneriga suhtlemise asemel tihti nutiseadmetega tegeleda, siis vähemalt voodist võiksid need välja jääda.

Valige õige madrats

Uue madratsi valimisel peab arvestama, et mõlemal oleks selle peal hea magada. Esiteks peab see muidugi piisavalt suur olema, et mõlemal oleks piisavalt ruumi mugavalt magada. Järgmiseks tuleb arvestada madratsi liikuvusega ehk see võiks olla minimaalne, et partneri külje keeramine sind ei häiriks. Veel on oluline valida õige pehmusega madrats. Kui selles osas arvamused erinevad, siis tuleks valida madrats, mille pooli on võimalik vastavalt kohandada, et mõlemad saaksid und nautida.

Seotud lood:

Magage eraldi tekkide all

Muidugi on õhtul hästi mõnus pugeda teineteise kaissu sama teki alla, kuid öösel võib saada sellest tõeline tekisõda. Kui mõlemad partnerid magavad oma teki all, siis on väiksem võimalus, et üks ärkab öösel külmast lõdisedes, kui teine on samal ajal end mõnusalt teki sisse peitnud.

Seks enne uinumist on unele hea

Uuringutega on tõestatud, et seks enne uinumist toob magusama une. Orgasmini viinud seks vabastab meie kehas endorfiine ja dopamiini, mis vähendavad stressi ja rahustavad keha. See loob magamiseks sobiva enesetunde. On isegi välja toodud, et lausa 64% inimestest, kes seksisid enne uinumist, magasid paremini.

Minge samal ajal magama

Loe veel

Samal ajal magama minemine mõjub hästi teievahelisele lähedusele. Uuringud on isegi näidanud, et erineval ajal magama minevad paarid vaidlevad rohkem, räägivad omavahel vähem ja seksivad vähem – see kõik mõjub negatiivselt une kvaliteedile ning ka teie suhtele. Peale selle võivad põlevad lambid ja ringi liikumine varem magama mineja und häirida. Suhtele mõjub hästi koos kokkulepitud magamaminekuaeg ja uinumine.

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare