Liiga palav, et magada? 7 nippi, kuidas kuumalaine ajal und saada


Liiga palav, et magada? 7 nippi, kuidas kuumalaine ajal und saada
gbarkz / Unsplash

Kuum suveöö võib muuta uinumise pea võimatuks. Õnneks leidub mitu nippi, kuidas temperatuuri alandada ja saada rahulikult magada.

1. Kanna õigeid materjale.
Palaval ööl on ahvatlev end magamiseks täitsa paljaks võtta. Kuid tegelikult on parem kanda õhukest puuvillast öösärki, mis laseb nahal hingata ja imab liigse higi endasse. Vaata, et ka voodiriided oleksid puuvillased, mitte sünteetilisest kiust.

2. Pritsi vett.
Piserda voodiriideid enne magamaminekut õrnalt veega, et need sind öösel jahutaks. Hoia vett täis spreipudelit voodikapil ja kasuta seda kaelal ja randmetel, kui palav hakkab.

3. Jahuta voodiriideid.
Pane voodiriided kilekotiga paariks minutiks jääkappi, et need muutuksid jäiselt külmaks. Isegi ainult padjapüüri külmutamisest on palju abi.

4. Tõmba päeva ajal kardinad ette.
Ahvatlev on hoida päev otsa kardinad eest ja aken lahti, et tuba jahutada, aga tulemus võib olla hoopis vastupidine. Kasuta valgeid puuvillaseid kardinaid ja hoia need kogu päeva akna ees.

5. Tee endale külmakott.
Vala kuumaveepudelisse külma vett ja jääd. See aitab öösel temperatuuri all hoida. Soovi korral pane see enne voodisse viimist natukeseks jääkappi.

6. Maga allkorrusel.
Kuum õhk tõuseb üles, nii et kui su magamistuba on ülakorrusel, siis tasub mõneks ajaks alla kolida. Eriti jahe on põrandal, nii et kui voodis olla ei kannata, tõsta madrats või tekk otse põrandale ja maga sellel.

Seotud lood:

7. Maga üksi.
Kui jagad voodit partneriga, siis on teil voodis kahekordselt palav. Kaalu ajutiselt eraldi magamist. Et ei tekiks vaidlust, kes jääb voodisse ja kes peab diivanile kolima, tehke kordamööda.

Allikas: hellomagazine.com

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare