GALERII | Anne & Stiil tutvustas koos meigibrändiga Artdeco suve säravaid meigitrende


Anne&Stiil meigikursus
Anne & Stiili meigikursusFoto: Tiit Blaat

16. juunil toimus ilusalongis Rosalind Wellness Anne & Stiili suvine meigikursus „Suve säravad meigitrendid“. Kursuse koostööpartneriks oli kvaliteetne Saksa meigibränd Artdeco. Kursuse käigus tutvuti Artdeco põnevate ja värviküllaste meigitoodetega ning omandati jumestuskunstnik Reet Härmati juhendamisel suvemeigi tegemise põhiteadmised.

Tuntud Saksa meigibränd Artdeco loodi aastal 1985 ja on tänaseks saanud populaarseks üle kogu Euroopa. Artdeco on unikaalne kaubamärk, mis täidab tühimiku keskklassi ja kõrgklassi kosmeetikabrändide vahel.

Artdeco kollektsiooni tuumaks on Systéme Mosaique – mitmekülgse toonivalikuga lau- ja põsepunavärvide karbikesed on varustatud magnetitega ja neid saab igaüks oma soovide järgi meigikarpi kombineerida. Nii on võimalik luua oma isiklik ja ainulaadne lemmiktoodetest koosnev meigipalett! Bränd soosib ka keskkonnasõbralikku käitumist. Meigipalettides otsa lõppenud tooted saab lihtsa vaevaga tänu magnetsüsteemile uute vastu välja vahetada, lisaks leiab vahetatava sisuga tooteid puudrite ja jumestuskreemide hulgast.

Artdeco tooteportfelli kuuluvad veel ka väga kvaliteetsed küünelakid, 72 erinevas toonis huulepulka, erinevate omaduste ja harja kujuga ripsmetuššid ja mitmed põnevad professionaalse meigi eritooted. Oma uuenduslike toodetega on Artdeco tõeliseks trendiloojaks, kelle laialdaselt populaarseks saanud tooted on eeskujuks ka teistele brändidele.

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare