GALERII | Säravad moe- ja ilumaailma mõjutajad tutvusid pressitunnil uudistoodetega



GALERII | Säravad moe- ja ilumaailma mõjutajad tutvusid pressitunnil uudistoodetega
Paljas Porgand ehk Merilin TaimreRasmus Kooskora

Kolmapäeval, 17. jaanuaril, kogunesid kodumaised silmapaistvad moe- ja ilumaailma mõjutajad Kultuurikatlas, toas nimega Torn, kus leidis aset agentuuri Marmin 2018 pressitund.

Pressitunni eesmärgiks oli presenteerida Eesti silmapaistvatele blogijatele ning sotsiaalmeedia mõjutajatele trendimaailma uudiseid.

Esindatud olid Eesti turule sisenev Austria uus kulmuhooldustoodete bränd Andmetics, stiilipuhta disainiga Taani päritolu käsitööšokolaadid brändilt Simply Chocolate ja Eesti esimesed luksuslikud sojavaha tähtkujuküünlad brändilt Cosmeya.

Inspireerituna Londoni tänavastiilist, esitles uusi meigitooteid kosmeetikabränd Rimmel. Suurt melu tekitasid matid ja kauapüsivad huulepulgad, mida kohe innukalt testima asuti.

Salvatore Ferragamo esitles uut isikupärast parfüümi Amo, Women'Secret pani välja värsked ja pitsilised pesukollektsioonid ning Punch drinks kustutas janu Eesti esimeste käsitöökokteilide ning öko energiajookidega.

Teiste seas uudistasid tooteid sotsiaalmeediatähed Paljas Porgand ehk Merilin Taimre, Jaanika Vink, Anita Sibul, Inna Kovaljova ja Kätriin Kübar.

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare