Make Up For Ever jumestusspetsialist Silvia Covrig selgitas hiljutisel Tallinnas peetud koolitusel: "Kui filmi- ja teletööstusesse ilmusid 4K ja pildikvaliteediga kaamerad, mis neli korda enam kõike võimendasid, vajasid jumestuskunstnikud ka sootuks uusi vahendeid, et ekraanil olevad inimeste ebatäiuseid neli korda enam peita." Varem võimaldas veidi nõrgem pildikvaliteet ja osav mäng valgustega veidi jumestajate ja jumestatavate vigu peita, ent enam polnud see võimalik ja kosmeetikatootjad asusid tööle, leidmaks vajadustele vastavaid vahendeid.

Kui varem kasutatud tehnoloogiad olid võimelised pilti edastama SD kvaliteediga, siis uute HD, Ultra HD ja 4K tehnoloogia teravus ja suurendusvõime tõid ekraanile ka enne varjus olnud ebatäiused nahal, mis vajasid enam katmist - kuna paks jumestuskiht on aga nähtav, oli vaja hakata oleasolevatesse toodetesse hoopis lisama uusi koostisosi, mis eesmärke täidaks, maskina mõjumata, olles samas tugevad. Professionaalidele mõeldud uute jumestustoodete loomise uueks eesmärgiks oligi tooteid täiustada katma, peitma, varjama ja ühtlustama rohkem kui kunagi varem, et valgusteegeldavad osakesed varjaks väiksed kortsukesed, et tooniosakesed kreemis oleks veel pisemad ja nähtamatumad.

Täpselt samal põhjusel on kümnetel tootjatel uued sarjad külavate tehnikale viitavate pealkirjadega HD Ready, InstaReady ja PhotoFinish - sest selfideks ja ilupiltideks kasutatavate kaamerate pilditervus, värvilahutus ning aina eredam valgus nõuab tugevamaid, ent samas veatuksmuutvaid osakesi pildistamisel kasutatavas jumestuses.

Tähtis on aga meeles pidada, et see, mis näeb ideaalne valgusega reageerides välja sotsiaalmeediapiltidel või teles, ei pruugi sugugi sobida igapäevameigivarustusse, sest tugevad pigmendid mõjuvad loomulikus valguses ja keskkonnas raske kihina. Pilt kaotab lausa 30% jumestuse intensiivsusest, ent kui mõelda see 30% juurde, on see kontorilaua taha ning isegi ööklubisse liig. Kui sa just esineja laval või kuulus YouTuber ei ole, kelle elu ilu ümber keerleb.