Esmaspäeval teatas firma, et edaspidi märgistavad nad oma vesimärgiga kõik oma ilutoodete reklaampildid, mida pole liigselt töödeldud, tõestamaks sellega klientidele piltide ehedust.

CVS defineerib "liigse töötluse" oma teates, kirjeldades, et edaspidi pole vastava märgisega reklaamfotodel muudetud inimese kuju, suurust, proportsioone, naha- ega silmavärvi ning kortse ega muid isikuomadusi. On selge, et veidi tuleb atraktiivse pildi saamiseks mängida fototöötlusporgrammis valguste, varjude ning heleduse ja tumeduse tasakaaluga, ent ilmselt sellega tulevikus firma piirduda loodabki vaid, jättes modelli puutumata.

2/3 Ameerika naistest on tunnistanud, et tuhandete firmade aina töödeldumad reklaamid ning meedia on tekitanud ebareaalsed ootused ilule ühiskonnas.

"On selge, et ebareaalsete ilukuvandite propageerimisel on negatiivsed mõjud tervisele, eriti noorte naiste ning tütarlaste puhul," sõnas apteegiketi esindaja Helena Foulkes teadaandes.

CVS, millele kuulub enam kui 9700 kauplust, soovib sellesse fototöötlusevaba(ma)sse suunda juhtida ka oma varustajad, kelle hulka kuuluvad ka suurkorporatsioonid Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Unilever, L'Oreal ning Maybelline.

Kas pole mitte tervitatav?!