House of Herrera loovdirektor Carolina Herrera de Baez andis oma bränditunnetuse ja parfüümiarendusalased teadmised rohkem kui neljaks aastaks parfüümi Good Girl loomisprotsessi käsutusse. Herrera-naise olemus peegeldub vastu parfüümi igas pisimaski detailis ning just de Baez on sobivaim inimene seda lugu rääkima. Pimestavalt helendavas pudelis, öösinises ultrakõrges stiletos ja kuldses kontsas kajab vastu komplitseeritud sisemine pingesüsteem. Nii parfüüm kui ka pudel peegeldavad parfüümi Good Girl kandva naise sensuaalset, enesekindlat, naiselikku ja võimukat olemust.

Hiilgavate osatäitjatega julge kampaania

Parfüümi Good Girl loomiseks pöördus Carolina Herrera de Baez parfüümimeister Louise Turneri poole. Seiklusliku ja novaatorliku lähenemise poolest tuntud Turner oli ideaalne valik tabama ning parfüümikeelde tõlkima tänapäeva rafineeritud naise sensatsioonilisust ja joovastavat komplitseeritust.

Trükikampaania aluseks on rahvusvaheliselt tunnustatud fotograafi Mario Testino fotoseeria, milles kajab vastu parfüümi Good Girl olemus. Koostöös oma kolleegi ja muusa, supermodell Karlie Klossiga koob Testino naise sensuaalsuse ja salapäraga läbi põimitud võlukanga, milles helisevad vastu ka naise julge intelligents ja vallatult ülemeelik natuur ning paljastub kogu rõõm ja nauding, mida Good Girl ammutab oma võimest olla absoluutselt ja häbenematult tema ise.

Kampaania võimendamiseks ning parfüümiga seonduva loo viimase detaili esiletoomiseks vändati trükikampaaniale lisaks võimas ja vaimustavalt veetlev lühifilm, mis annab julgelt ja söakalt edasi parfüümi Good Girl tunnetust. Chris Isaaki laulu "Baby Did a Bad Bad Thing" saatel lahtirulluva filmi avakaadris näeme videvikulise New York City kõrghoonete siluetti, mille taustal Karlie Kloss end eriliseks õhtuks riidesse paneb. Pikas mustas küljelõhikuga Carolina Herrera litterkleidis ja kõrgete stiletodega Karlie astub uhkel sammul mööda New Yorgi tänavaid – ta on eesmärgikindel naine, kes on teel väga olulisele kohtamisele. Filmiliku superkangelanna energiaga mõjutab ta kõiki ja kõike, millest möödub – autod põrkavad kokku, ajalehestend plahvatab ning mehed on tema juuresolekust hüpnotiseeritud. Peibutavalt ahvatlev, väljakutsuv, nauditav ja meeldejääv film annab edasi parfüümi Good Girl sõnumi #GOODTOBEBAD.

Parfüüm ja flakoon

Must ja valge ... pimedus ja valgus ... hea tüdruk, paha tüdruk. Carolina Herrera New York esitleb sensuaalset ja nüansiküllast parfüümi Good Girl, mis on sündinud moodsa naise ja moodsa elu kaunist vastuolust ja alalisest duaalsusest. Good Girl avaldab selle naise spontaansusele, komplitseeritusele ja tugevusele austust võimsa ja mõjuva parfüümiga, mis kannab endas tema paradoksaalset olemust, kuid on samas vaimustavalt lihtne ja sõltuvusttekitav.

Tunnustatud parfüümimeistri Louise Turneri House of Herrera jaoks loodud Good Girl on ühtaegu värskendavalt kerge ja valgusküllane ning tujukalt sünge ja hämar. Novaatorlik parfüüm kannab endas naise imelist komplitseeritust ning seab selleks kõrvuti üllatavad ja ebatavalised koostisained. Jasmiini magus ja ahvatlev tämber annab parfüümile Good Girl sära ja naiselikkuse. Parfüümi tumedama poole loomiseks on kasutatud aromaatselt külluslikku kakaod ja joovastavat tonkauba. Mandel ja kohvi lisavad parfüümile kohese kirkuse ning pulbitseva energia. Uuel, rikkalikult peent aroomi looval viisil ekstraheeritud tuberoos on aga see koostisaine, mida Louise Turner nimetab parfüümi ootamatuks kaardiks ning mis annab lõhnale muutliku voolavuse ja naiselikkuse.

Parfüümipudelite puhul kohtab harva sedavõrd võimsat emotsionaalset deklaratsiooni, nagu selle edastab parfüümi Good Girl flakoon. Ülikõrge kontsakinga kujuline pudel pajatab moodsa naiselikkuse tugevusest ja naise duaalsest olemusest niisama väljendusrikkalt, nagu seda teeb parfüüm ise. Läikivsuitsusest kesköösinisest klaasist valmistatud stiletoflakoon toetub ülikõrgele ja -peenele kuldkontsale.

Parfüümi Good Girl läbimurdeline pudel on esimene kõrge kontsakinga kujuline parfüümiflakoon, mille iseloomustavateks joonteks on geniaalne tehnoloogia ja disain. Sprei pihustamiseks asub pudeli ülaosas rafineeritud päästik, mille komplitseeritud siserõhu süsteemi väljatöötamisel tehti nelja aasta jooksul üle kuuesaja testi, et luua unikaalse ja saleda pudeliga sobiv ning ühilduv mehaaniline funktsioon.

Good Girl on ootamatu ja äärmiselt novaatorlik parfüüm, mille pudel on lõhna endaga võrdselt meeldejääv ning emotsionaalselt kütkestav. Good Girl kannab endas moodsa ja vallatu naise olemust ning kujutelmi.

Parfüüm tuleb müügile suurustes 30 ml, 50 ml ja 80 ml.

Rahvusvaheline moe- ja parfüümimaja Carolina Herrera (www.carolinaherrera.com) on tuntud oma ajatu elegantsi ja kõrgekvaliteedilise rafineerituse poolest. 1981. aastal Carolina Herrera asutatud endanimelise kaubamärgi kollektsioonid koosnevad naiste, meeste ja laste valmisrõivastest ning aksessuaaridest, pulmakaupadest ja parfüümidest. Carolina Herrera moe- ja parfüümimaja koosneb kolmest kaubamärgist, millest igaühel on oma selgelt eristuv roll. Carolina Herrera New York esindab alati laitmatult veatut ja rafineeritud Upper East Side'i naist. CH Carolina Herrera portreteerib äärelinna luksuslikku ja pingevaba elustiili ning kannab endas kaubamärgi elurõõmsat „alegria de vivir“ olemust. 212 Carolina Herrera on seotud äärelinnas elavate ja kesklinnas pidutsevate noorte kõrgseltskonna liikmete vabama ning šikima elustiiliga. Värskemaid uudiseid Facebooki lehel ja Instagramis.

Jaga
Kommentaarid