Sisemine lähenemine
Sel aastal peaks turule jõudma aina enam nahale mõeldud toidulisaneid. „Üks peamisi trende, mida oma klientide puhul näeme, on heaolu, toidulisandite ja nahahooldustoodete ühtemoodi väärtustamine,“ räägib Net-a-Porteri iluosakonna juht Newby Hands. „Mõte on, et tuleks ühendada see, mida endale peale määrid, ja see, mida sisse sööd.“ Mitmed brändid juba pakuvadki lisaks nahatoodetele ka toidulisandeid.
„Paar viimast aastat on toidulisandid olnud ülipopulaarsed jaanuaris, sest tahetakse organismi uuel aastal puhastada. Aga nüüd müüvad nahka kauniks tegevad toidulisandid paremini kui üldised tervise tugevdajad,“ selgitab Jo Osborne, Harvey Nicholsi kaubamaja ilutoodete ostujuht.

Täsikasvanuea akne
Aknega võitlemine on muutunud ilumaailmas tähtsaks märksõnaks. Miks? „Põhjuseid on mitu,“ ütleb Space NK ostujuht Margaret Mitchell. „Meikimine on ülipopulaarne, seega ummistuvad inimestel pooril rohkem. Ka noored huvituvad aina enam korralikust nahahooldusest, aga nende probleemid on teistsugused kui vananeva nahaga klientuuril. Nad vajavad tooteid, mis võitlevad ummistumise ja vistrikega.“
Ka Pinterestis on akne aina levinum otsinguteema, näiteks väljend „nahapihus aknele kalduvale nahale“ muutus Ühendkuningriigis viimase aastaga 130 protsenti populaarsemaks.

Kumav nahk
Kumav nahk ei kaota niipea populaarsust ja C-vitamiin, mis aitab panna naha särama ja poore vähendada, tõotab hitiks saada. „C-vitamiin saab olema sel aastal meil Harvey Nicholsis popp. Paljud brändid annavad välja terveid C-vitamiini tootesarju, mitte ainult üksikuid tooteid, nii et seda leidub nüüd näopuhastajates, maskides, niisutajates, seerumites ja nii edasi,“ kinnitab Osborne.
Ka keemiline koorimine läheb aastal 2018 massidesse. „Palju keskendutakse hapetele, sest brändid taipavad, et keemiline koorimine on saanud tarbijate regulaarsete iluprotseduuride osaks, mitte enam erijuhtudel kasutamiseks. Happeid leidub nüüd igas vormis, nii toonikutes, padjakestes kui seerumilaadsetes vedelikes.“
Osborne usub, et nõudlus C-vitamiini ja keemiliste koorjate järele tuleneb tarbijate teadlikkusest õhusaastest. „Enamik uusi tootesarju sisaldab mõnda vitamiini või hapet, et õhusaaste põhjustatud kahju kaotada või uusi kahjustusi ära hoida.“

Futuristlikud vidinad
Tehnikavidinad pole ilumaailmas kaugeltki lühiajaliseks trendiks, vaid on seal korralikult kanda kinnitanud. „Leidub tehnoloogiad nagu Foreo UFO seade, mis annab 90 sekundiga kangasmaski või kosmeetiku protseduuri tulemuse,“ ütleb Osborne. Mitmed seaded nagu Dr. Dennis Grossi Specralite kasutavad LED-valgust, et kortse siluda ja nahale sära lisada.

Kummimaskid
Pinterestis on märgata veel üht uut nahahooldustrendi. Kangasmaskid on meil juba ammu kasutusel, aga nüüd koguvad populaarsust kummimaskid (230 protsenti tõusu Pinterestis võrreldes eelmise aastaga). Neistki saab lõbusaid instapilte, kuid erinevalt kangasmaskist kuivavad need näol ära ja saavutavad enne mahavõtmist kummi tekstuuri. Kummimaske pakuvad näiteks Dr. Jart+, Dr. Dennis Gross ja Bliss.

Ilu-uni
Newby Handsi sõnul on öö uus hommik. Ta toob välja, et öösel kasutamiseks mõeldud tooted on moes kõikjal üle maailma. „Asi ei piirdu jumestuse maha võtmise ja öökreemi peale kandmisega. Magades saab nahka palju huvitavamatel viisidel hooldada. Naised kasutavad hulka tooteid: kannavad nahale kihiti mitu eri öömaski, kasutavad vidinaid nagu Ziip Beauty näoseade, et nahka stimuleerida ja pinguldada, ja teevad sügavpuhastust. Ööhoolduse trend ei piirdu aga nahahooldustoodetega, bestselleriteks on saanud ka siidist padjapüürid ja valgust blokeerivad silmamaskid.

Allikas: byrdie.co.uk