Make Up For Ever Instagramist võib leida postituse nende jumestuskreemidest, mille pealkiri ütleb: “40 tooni ei ole meie jaoks midagi uut -?- Juba 2015. aastast tuli välja #ultraHDfoundation 40 tooniga kõigi unikaalsele nahatoonile, arvestasime ka kollaste ja punaste alatoonidega. Jätkame oma kogemuse, aja ja kirega, et arendada ja täiendada oma tooteid, mis on mõeldud proffidele, Sulle, kõigile…” Ilugurud on Fenty Beauty ja Make Up For Ever tooteid ka võrrelnud ning öelnud, et Fenty Beauty on siiski rohkem naha alatoonist ning tekstuurist lähtunud, kuid mõlema tooted on siiski väga head.

Rihanna ise ei pidanud sõna võtmagi sel teemal, sest tõmmud naised, albiinod ja kõik teised Fenty fännid tõdevad, et Make Up For Ever ei küündi siiski ligilähedale, sest nende tumedatel toonidel on ebaloomulik ja tuhkjas kunstlik alatoon, mis kasutamise pigem välistab. "Vajan kolme, et kokku segada ideaalne," tõdeb üks neist. Make Up For Ever Instagramikontol tõstsid pead ka need, kelle jaoks loomtestidevaba ehk cruelty-free oluline on ja rõhutatakse firma soovi endale Fenty abil kasu lõigata. Üks kommenteerija on aga häiritud hoopis sellest, et sama emafirma firma LVMH all olev Make Up Forever niimoodi oma "õekesele" liiga teeb. "Nad teevad midagi vga õigesti ja sellest võiks hoopis õppida," on ta veendunud.