Ripsmetuši aeg on möödas? Uued pikaajalised lahendused on saamas sellest populaarsemaks
Kas vana hea ripsmetuši võidukäik on lõppemas? Alternatiivid nagu ripsmepikendused ja ripsmete keemiline koolutamine on saamas aina levinumaks valikuks, selgub Business of Fashioni aruandest.
Uued ülipopulaarsed ilubrändid nagu Fenty Beauty, Kylie Cosmetics, KKW Beauty ja Anastasia Beverly Hills oma valikus ripsmetušše ei pakugi. Miks ometi?
Seda toodet on keeruline välja töötada ja pealegi eelistavad aina enamad inimesed ripsmete keemilist koolutamist, ripsmepikendusi ja keemilist värvimist. Need protseduurid võtavad küll kauem aega kui tuši kasutamine, kuid nende toime on pikaajalisem, nii et lõppude lõpuks hoiavad need aega kokku. Seetõttu ennustatakse, et ripsmetuššide müük väheneb järgneva paari aasta jooksul märgatavalt.
Siiski, eelmisel aastal müüdi maailmas tervelt 8,1 miljardi dollari väärtuses ripsmetušše, nii et niipea need veel poelettidelt ei kao.