Fitness-blogija soovitab: viis trennikäsku, mis viivad parema tulemuseni!


Fitness-blogija soovitab: viis trennikäsku, mis viivad parema tulemuseni!
Krõõt Tarkmeel / Anne & Stiil

Populaarne fitness-blogija Erna Husko avaldas Annele & Stiilile viis trennikäsku naisele, millest soovituslik kinni pidada.


- Söö tund kuni kaks enne trenni. Väldi rasvaseid toite. Eelista näiteks kaerahelbeputru ja kohupiima ehk midagi süsivesikurikast.

- Tee iga harjutust teadmisega, et pinguldad tuharaid.

- Joo rohkelt vett nii enne trenni kui ka trenni ajal, et vältida keha enneaegset väsimist.

- Kui tahad teha harjutusi raskemaks, haara pihku lisaraskused (hantlid, sangpomm).

- Ära unusta pärast trenni süüa. See on tähtis, et keha saaks taastuda ja lihased kasvada. Erna trennijärgne lemmikroog on tomatine hakklihakaste täisteraspagettide ja köögiviljadega.

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare