Proovi järele! Need toidud aitavad taltsutada nälga


Proovi järele! Need toidud aitavad taltsutada nälga
Monika Grabkowska/ Unsplash

Kui plaanid oma kaalu kontrolli all hoida või vabaneda pihale tekkinud päästerõngast, siis tasub võtta appi ka tervislik eluviis ja toitumine. Toome välja mõningad toidud, mis aitavad edukalt nälga taltsutada.

1. Värsked puu- ja köögiviljad on head, sest sisaldavad palju kiudainedi ja vett ning neid võib süüa korraga suurema koguse.

2. Muna aitab näljatunnet leevendada. Salenejad, kes söövad hommikuks muna, kaotasid kaalus 65 protsenti rohkem kui need, kes sõid sama kalorikoguse saia.

3. Kaltsiumirikkad toidud – juust ja jogurt – tõstavad leptiini, söögiisu vähendava hormooni taset.

4. Lahja köögiviljapuljong, sööduna enne toidukorda, vähendab tarbitavate kalorite hulka 20 protsenti.

5. Toidud, mis sisaldavad mõõdukas koguses rasva ja valku. Seepärast on raske pidada pikka aega väga rasvavaeseid dieete.

Allikas: Terve & Ilus