Suurepärasesse vormi vaid 15 minutiga! Selleks on üks imehea harjutus

 (1)
Suurepärasesse vormi vaid 15 minutiga! Selleks on üks imehea harjutus
Juan pablo rodriguez/ Unsplash

Personaaltreener Nadya Fairweather paljastab parima harjutuse, mille abil saad kauni ja sileda selja. Nõu jagab ka Shonda Wilkinson, kelle soovitusel võiks trenn käia käsikäes kaltsiumirikka toitumisega ja Liz Hemmings annab nõu, milliseid riideid tasub trenni tehes kanda.

Kuidas harjutust teha

Kui soovid kauneid seljalihaseid, mida saaksid ka teised imetleda, siis tasub teha kõhuli olles harjutusi seljalihastele nii, et lamad kõhuli, varbad puudutavad põrandat, selg on sirge, vaatad maha ja hoiad käsi välja sirutatuna 90-kraadise nurga all.

Kui tõstad rindkere maast kõrgemale, siis tee seda nii, et abaluud puutuvad kokku. Proovi tõsta küünarnukid põrandast nii kõrgele kui suudad. Harjutust tehes ära aja pead kuklasse, vaid vaata põrandat.

Tee kaheksa tõstet ja sinna juurde üks aeglane tõste, mille ajal hoiad rindkere paigal kümme sekundit. Seejärel siruta ennast välja ja puhka üks hetk. Tee harjutust mõned korrad päevas.

Mida süüa?

Toitumisspetsialist Shona Wilkinson soovitab kauni selja nimel süüa jogurtit, milles sisaldub palju kaltsiumit, sest see muudab luud tugevaks ja nii püsib ka selg sirgem. Shona soovitab tähelepanu juhtida jogurtis sisalduvale suhkrukogusele. Mida väiksem see on, seda parem. Ta arust võiks eelistada ka nii-öelda elus jogurtit, milles pole igasuguseid asjendajaid.

Seotud lood:

Peale jogurti võiksid Shona sõnul süüa ka porgandeid, sest need on nahale head: hoiavad selle puhtana ja annavad kauni jume. Porgandites on C-vitamiini, mis tervendab nahka, aga ka beetakaroteen, mis annab porganditele kauni oranži värvuse. Kehas muudetakse see aga A-vitamiiniks, mis on naha tervislikkuse seisukohalt samuti väga oluline.

Lisaks soovitab Shonda süüa ka kõrvitsaseemneid, sest nendes on rohkelt tsinki. Tsink on naha tervenemiseks üks olulisemaid toitaineid.

Mida kanda?

Spordirinnahoidjat, sportimiseks mõeldud lukuga jakki, mugavaid spordijalatseid, liibuvaid spordipükse ja loomulikult ära unusta trenni juurde võtta ka veepudelit, sest keha vajab vedelikku.

Allikas: Daily Mail