Moeetenduse lõppedes haaras ohjad enda kätte DJ Jesse Marco ning moelavast sai tantsupõrand. Hiljem juhatas hiphopi artist Sharaya J sisse Missy Elliotti üllatusetteaste, mille käigus sai kuulda mitmeid Missy hitte, sealhulgas lugusid “Get Ya Freak On” ja “Work It”. DJ ning muusikaprodutsent Diplo hoidis aga pidu üleval kuni hiliste õhtutundideni.

Üritust saatis algusest lõpuni energilisus, lisaks vallutasid moeetenduse ala parkuuri harrastajad, kes andsid oma etteastega üritusele avapaugu. Neid tervitas vahtkummist poksikindaid ning “Team Wang” ja “Team H&M” kirjadega sportmaikasid kandev publik. H&Mi fännid üle maailma said üritusele kaasa elada veebilehtede hm.com ning alexanderwang.com vahendusel.

Lisaks staaridele ja moeajakirjanikele külastasid üritust ka mõlema brändi fännid, kes olid võitnud piletid “Golden ticket” nime kandva algatuse läbi. Müügiautomaadid, mille kaudu pileteid võita võis, paiknesid valitud H&Mi New Yorgi kauplustes.

“H&Mi ja Alexander Wangi ühiskollektsiooni müügilejõudmist tähistava ürituse märksõnadeks olid energilisus ning moemaailma piire ületav kogemus. Neid märksõnu peegeldasid just moeetenduse hoiak ja kiirus, riietusruumi ülesehitusega pop-up pood ning Missy Elliotti ja Sharaya J etteasted,” ütles Alexander Wang. “Ma tahtsin, et kõik külalised saaksid võimaluse end vabaks lasta ning lihtsalt õhtut nautida. Loodetavasti see meil ka õnnestus.”

“Tänane üritus kajastas väga hästi “Alexander Wang x H&M” kollektsiooni temaatikat. Kogu õhtu oli kui ülim moe ja spordi sümbioos ning New York oli selle ürituse toimumiseks ainuõige paik,” sõnas H&Mi loominguline nõustaja Margareta van den Bosch.

“See kollektsioon on väga kihvt! Ta on teistsugune ja äge. Mulle meeldib see väga,” ütles Mary
J. Blige.

“Ma jumaldan Alexanderit. See, kuidas ta tänavariided oskuslikult kõrgmoe tasemele viib, on imeline! See on nii tore, et H&Mi disainerkollektsioonid maailmakuulsate moeloojate loomingu soetamise kõigile võimalikuks teevad,” ütles Jessica Chastain.