Cristiano Ronaldo on ülemaailmselt kuulus sportlane, kes on tuntud mitte ainult jalgpallurina, vaid ka moeikoonina. CR7 aluspesubränd on tema esimene samm oma rõivabrändi loomisel. Seni on Cristiano Ronaldo aidanud reklaamida näiteks sellist tuntud moemaja nagu Emporio Armani.          

CR7 brändi ülemaailmne lansseerimine toimus 31. oktoobril Madriidis, mille käigus paljastati Cristiano Ronaldo 19-meetri kõrgune kujutis linna ühel kõige esinduslikumal hoonel – Palacio de Cibeles’el.          
„Mood ja disain on kaks minu kirge ja ma soovisin luua oma brändi juba pikka aega. Töö koos Richardiga selle brändi loomise juures andis mulle suure loomingulise väljundi ja ma nautisin selle igat hetke, alates värvide ja disaini väljavalimisest kuni valmistoote testimiseni. Ma olen väga uhke selle üle, et bränd lansseeritakse nüüd ülemaailmselt,“ kommeneeris Cristiano Ronaldo.      

Cristiano Ronaldo lõi oma aluspesubrändi CR7 koostöös New Yorgi moedisaineri Richard Chai’ga, kes 2010. aastal nimetati Ameerika moeloojate nõukogu (Council of Fashion Designers of America ehk CFDA) poolt aasta meesterõivaste disaneriks. R. Chai on aidanud välja töötada sellised brände nagu Marc Jacobs, Donna Karan ja Armani Exchange.  

CR7 kollektsiooni kuulub neli meeste aluspesu- ja sokisarja: Luxury, Fashion ja Basic ning lisaks nendele ka poistele mõeldud sari. CR7 brändi tooteid valmistab Skandinaavia juhtiv aluspesutootja, Taani ettevõte JBS Textile Group. Kõiki CR7 tooteid müüvad Eestis Rademari kauplused.