1. Merekarpidest ehted. Eelmisel suvel hoogu kogunud suund on sel aastal täies hoos.

1. Altuzarra

2. Suured ahelad. Ketid on saanud võimsama kuju ja glamuurse kohenduse, nähes välja julgemad kui kunagi varem.

2. Oscar de la Renta

3. Kaelaehete kuhi. Sel aastal võib kaelaehteid julgelt üksteise otsa kuhjata ja mõelda, et mida rohkem, seda uhkem!

3. Chanel

4. Ohtralt münte. Müntidega rikastatud ehted on olnud pildil juba mitu hooaega, aga sel aastal said need tõeliseks hitiks. Kanna kas või hulgi!

4. Oscar de la Renta

5. Poolkuu-kõrvarõngad. Suured rõngad on tagasi, aga seekord oleks neist justkui tükk välja naksatud. Poolkuu kuju on väga popp.

5. Valentino

6. Logod. Stiilivõte, mida pole näha ainult riietel, ka ehted edvistavad nüüd nimedega.

7. Aksessuaaride ootamatu kasutus. Pane pisikene käekott hoopis kaela või võta eeskuju Burberryst ja kasuta oma passikaasi moe nimel.

7. Burberry

Itaalia ehtemeister: meie käevõrud suhtlevad

Nomination Italy kaubamärgi asutaja Paolo Gensini pojapoja Alessandro sõnul tasub ehete puhul keskenduda sõnumitele ja omavahelisele suhtlusele. „Kõik soovivad end väljendada ja luua midagi unikaalset,” sõnab mees. Isikupärastatud ehteid hakkas Gensinide perekond tootma üle 30 aasta tagasi. „Praegu suhtlevad kõik sotsiaalmeedia kaudu ja ilmselt lõime meie esimese n-ö sotsiaalse käevõru. Mu isa ütles, et lõime esimesena toote, mis oli nagu sotsiaalmeedia käeehe,” kostab Eestit külastanud Gensini. Isikupärastatud käeehe on tema sõnul tagasivaade ellu, pannes meid mõtlema kohtadele, kus oleme reisinud, unistustele ja kogemustele.

Kaubamärk andis välja spetsiaalselt Eesti jaoks disainitud kollektsiooni, millega lülidest koosnevat käeehet vürtsitada. „Kui reisime ja kohtume oma agentidega, siis proovime nendega rääkides mõista kohalikku kultuuri. Pärast seda saame luua uusi sümboleid. Igal maal on oma spetsiaalsed sümbolid, mis on pühendatud sellele riigile või mõnele linnale.” Eestis müüakse unikaalseid lülisid, mida ei ole mujal saada.

Uskumatu, aga Nomination Italy mark on inspiratsiooni saanud jäätisest ja selle eri maitsetest. „Mu isa sai inspiratsiooni jäätisest, sest ta ise valmistas seda. Jäätist müües mõtles ta, et miks mitte luua midagi, mis on kõigi jaoks, mis oleks ajatu ja poleks mõeldud kindlale sihtrühmale. Meid inspireerib see, kui kuulame, mida kliendid tahavad. Ehted saavad koos sinu eluga muutuda ja olla elu teekonna sümbol, olla sinuga koos igal eluhetkel,” innustab Alessandro Gensini vaatama ajatute ehete poole.