2014. aastal on Lindexi 60. juubel ning bränd kavatseb sügisel Lindexi kaubamärgi minevikku, olevikku ja tulevikku suurejooneliselt tähistada. Lindex kutsub oma sõbrad, partnerid, töötajad ja kliendid sünnipäevast osa saama, ning suur osa sellest tähistamisest on koostöös Jean Paul Gaultier'iga valminud kollektsioon.

"Sellise kollektsiooni loomine, kus mu moemärgid teisendatakse Lindexi keelde, pakub mulle fantastilise ja lõbusa kogemuse, andes ühtlasi võimaluse osaleda võitluses rinnavähi vastu," ütleb Jean Paul Gaultier. "Usun, et olen leidnud oma moeelementidele suurepärase koosluse, ning kollektsioon tuleb julge, šikk ja jõuline, justnagu Lindexi rõivaid kandev naine!"

"Meil on suur au oma 60. tegutsemisaasta tähistamiseks töötada koos sellise moeikooniga. Jean Paul Gaultier bränd on energiline ja enesekindel ning sobib seetõttu hästi Lindexi brändi ja arengusuundadega," ütleb Lindexi peadisainer Nina Starck.

Kollektsioon Jean Paul Gaultier for Lindex sisaldab naiste- ja lasterõivaid, aksessuaare ning pesu. Kollektsioon, mis aitab kaasa rinnavähi vastu peetavale võitlusele – 10% kollektsiooni esemete müügihinnast annetatakse rinnavähiuuringuteks –, jõuab valitud kauplustesse ja veebilehele lindex.com 8. oktoobril 2014.

Jean Paul Gaultier'i pildistati tema Pariisi stuudios, kus ta parajasti Lindexi kollektsiooni kallal töötas.