„Seljakotti disainides sain ma inspiratsiooni tänavakultuuris ja just edevast ning glämmist tänavakultuurist. Inimene, kes seda kotti kannab, ei saa kindlasti olla hall hiireke vaid inimene, kes julgeb eksperimenteerida ja näidata originaalset moodi. Koti üheks oluliseks osaks on metalldetailid, mis on hetkel moemaailma absoluutne trend number 1. Samuti tekitavad silmapaistvad aksessuaarid ja koti lihtne materjal omapärase kontrasti, mis koti särama panevad“, kommenteeris Karolin Kuusik koti disaini.

Kuusiku sõnul on taaskasutus igati tervitatav ent see peab tulema loomulikult. „Tulemus peab olema ilus ja inimesed peavad tahtma neid asju ka kanda, vastasel juhul toodetakse juurde veel asju, mis lihtsalt seisma jäävad. Mul on hea meel, et on ettevõtteid, kes taaskasutusele tähelepanu pööravad ja kui Coca-Cola mulle sellist võimalust pakkus, siis võtsin selle rõõmuga vastu ning jäin ise disainitud kottidega väga rahule“, lisas ta.

Coca-Cola viib ellu ja toetab üle maailma keskkonnaalaseid tegevusi, mis on seotud kliimamuutuse, keskkonnasäästliku pakendamise, jätkusuutliku maaharimise ja veevarude säilitamise ning kaitsmisega. „Oleme võtnud endale ülemaailmse kohustuse, et viie järgneva aasta jooksul arenenud turgudel 75% kõikidest pakenditest taaskasutatakse. Eestis taaskasutatakse hetkel 61% pakendistest. Kampaanias „Taste the feeling” kasutati Eestis 674 676 ruutmeetrit välireklaami materjale ja nii meile kui ka disainer Karolin Kuusikule meeldis kottide disainimise idee kõige rohkem, kuna see on uus ja põnev lähenemine juhtimaks tähelepanu keskkonnasäästlikkuse olulisusele,“ kommenteeris Coca-Cola Baltikumi turundusjuht Ieva Matulaitiene.

Enamus kotte sai tehtud kingituseks, aga väike osa kottidest tuleb müügile Coca-Cola pop-up-poodi, mis augusti alguses jõuab uuesti Eestisse ja sedakorda Weekend Festivalile Pärnus.