Tegevjuht ja uus omanik Eveliina Melentjeff räägib uuest "sobivamast" SEPPÄLÄst ja kuidas SEPPÄLÄ eestlastele tähelepanu pöörab.

Teie ja Teie abikaasa Timo Melentjeff olete SEPPÄLÄ omanikud olnud alates 2015. aasta aprillist. Mis oli teie ostuotsuse taga?
Näeme ettevõttes väga suurt potentsiaali. SEPPÄLÄ-l on väga palju püsikliente ja tugev
positsioon nii Soome kui Eesti turgudel, tahtsime seda rõhutada ja SEPPÄLÄ edulugu jätkata.

Mis on teie uus strateegia? Kas te muudate midagi?
Perefirmana tahame olla kliendisõbralikud. Oleme koostanud uue strateegia, et oma kliente kõige paremini teenindada. Kevadel kuulasime hoolikalt oma kliente ja küsisime nende soovide/vajaduste kohta. Nüüd tehtavad muudatused põhinevad meie klientide soovidel.

Milles need muudatused kliendi jaoks seisnevad?
Oleme teinud palju muudatusi, kuid suurimat muutust võib näha meie kollektsioonides. Meie disaineritetiim on hoolikalt läbi töötanud kõik meie kollektsioonis olevad esemed. Oleme muutnud oma sobivussüsteemi ja parandanud materjale ja kvaliteeti. Ja me pakume hinnale vastavat tootekvaliteeti!

Oleme oma kollektsioonide üle nii uhked, et käivitame Sobivusgarantii. Suudame tagada, et ostetud riided on Teie jaoks õiged. Kui ei, siis aitame leida midagi, mis sobib just Teile. Meie uues sügiskollektsioonis on kindlasti midagi ka Teie jaoks!

Aga mehed ja lapsed? On teil ka nende jaoks midagi?
Absoluutselt. Meie lastele mõeldud tagasi-kooli kollektsioon oli sel aastal suurepärane ja seda peeti väga edukaks. Samuti oleme teinud tohutu töö meeste kollektsiooni uuendamiseks. Uus kollektsioon jõuab poodi oktoobri alguses.

Mille üle olete oma ettevõttes kõige uhkem?
Olen väga uhke meie poe töötajate üle. Nad on olnud väga tublid ja aidanud muudatuse läbiviimisele südamega kaasa. Üheskoos oma inimestega loome me uue „sobivama” SEPPÄLÄ.

Ning lõpuks, mis on Teie sügisene moesoovitus?
Kaks riideeset, mis on sügisel lihtsalt hädavajalikud, on suur ja pehme kudum ja pontšo. Meie sügiskollektsioonis leidub mõlemat igasugustes variantides.