ANNA KAALULANGETUSBLOGI: Nii raske on olla. Olen väsinud, lihtsalt ei uinu ja ei tea, kuhu põgeneda

 (2)
ANNA KAALULANGETUSBLOGI: Nii raske on olla. Olen väsinud, lihtsalt ei uinu ja ei tea, kuhu põgeneda
Krõõt Tarkmeel / Anne & Stiil

Unetus on täiesti väsitav. Nii raske on olla. Õhtuks olen väsinud ja siis lihtsalt ei uinu ja ei tea, kuhu põgeneda. Unerohi sisse ja hommikuks olen inimese tundega tagasi. Minu mõistus on otsas, ma ei oska enam miskit välja mõelda, kuidas uni korda saada.

Tegelikult ma saan aru, et unerohtude abil ei saa jätkata, aga väljapääsu ka ei leia. Käsimüügirahustid, taimeteed ja muu selline ei mõju. Samas, kui jään magama, siis võin kuni 12 tundi magada – ulme, ma ei soovi nii!

Tegin omale niiöelda pai. Läksin poodi vaatama, mis uued moesuuna tuuled puhuvad ja nii mõnigi kleit jäi silma. Võtsin seejärel kogu oma enesekindluse ja julguse kokku ning haarasin umbes 5-6 kleiti proovikabiini kaasa. Oi, kui meelitav oli, et 44-suuruses kleidid läksid selga ja istusid kenasti – lukk läks kinni ja hingamisruumigi oli ka varuga. Suurus loeb muidugi palju ka tootjast, firmast, tegumoest. Olen küll väikemaks jäänud. Sel korral ma ei ostnud uut kleiti lihtsaslt teadmisest, et hetkel on olemas, mida kanda ja mõne kuu pärast on vaja ehk miskit muud ja väiksemat – on mille nimel pingutada.

Kohtusin ühel varahommikul Etheliga, et teha taaskord kehaanalüüs, korralik kardeotreening ning õppida uusi harjutusi. Nüüdseks on kuus kuud möödunud minu esimesest stardist ja lõppu ega piiri ei paista – liikumine on õige elukestval projektil! Kaotatud on 20-21 kilogrammi, millest suuremal määral moodustub rasv. Arutasime koos toimunu üle, pidasime plaani edasi liikumise üle ning kaalusime erinevaid strateegiaid nii toitumises, kui ka trennides.

Seotud lood:

Hetkel jäävad mulle ainult kardeotreeningud, ehk see, mis oli ka enne – kiirkõnd ja kardeoharjutused treeningsaalis. Oluline on pulsi mäng üles ja alla. Rühmatreeningud jätame vahele, kui, siis ainult vastavalt tujule võiks mõni body & mind vahelduseks olla. Põlv ei luba kindlasti veel nii vabalt liikuda.

Hetkel jätkan järgmise graafikuga: esmaspäev, teisipäev, kolmapäev ja reede iseseisev saalitreening 1,5 - 2 tundi, neljapäev vaba, laupäeval infrapunane saun ja pühapäeval vastavalt tuju ja enesetundele saal ja ujula või lihtsalt ujumine.

Ou jee! Proovisin uut saritreeningut Naine Myfitnessi Rävala klubis ja mulle meeldis. Pulss oli laes ja trenni lõpuks ka põlved higised – see tähendab, et trenn oli hea ja intensiivne!

Loe veel

Näljutamise katse on tehtud ja rasvane punkt sellele pandud. See ei ole just kõige õigem tegevus! Sain katsetatud ja tean nüüd ise ka seda. Pehmelt öeldes ei mõju see hästi ei enesetundele ega tujule. Kaalule mõjus see ka väga minimaalselt. Pöördun tagasi oma toitumise ’’piibli’’ juurde, kuhu on ära märgitud kindlad kellaajad. Põhilisteks toidukordadeks on ikka hommiku- ja lõunasöök. Õhtuks söön pärast trenni vaid juurikaid, toorsalatit või tükike kala või mereande. Peale joon taimeteed.

Septembris ei joonud ja jätkan samal lainel ehk aasta lõpuni välja. Proovime, eks paistab.

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare