9 nutikat sekspoosi, mis lisaboonusena mõjuvad kui treening

 (2)
9 nutikat sekspoosi, mis lisaboonusena mõjuvad kui treening
Jan Zhukov/ Unsplash

Seks läheb trenni tegemise alla, eks? Ükskõik, kui palju me ka ei sooviks jõusaali asemel samme hoopis magamistuppa seada, ei põleta inimesed voodirõõme nautides tegelikult nii palju kaloreid kui reaalselt trenni tehes. Veebiajakiri Popsugar aga väidab, et kui hakkad ka voodis keerulisemat „trenni“ tegema, võib see isegi jõutreeninguna arvesse minna. Pane enda tugevus ja vastupidavus proovile (rohkem kui vaid ühel viisil) ja proovi järgnevat nelja poosi.

Merineitsi

See poos lubab sügavat sisenemist ja stimuleerib otseselt nii A- kui ka G-punkti. Palu oma partneril seista jalad koos, põlved kergelt kõverdatud. Seisa seljaga tema poole, lükka käed taha ning seo selja taga tema omadega. Partner peab samal ajal siduma enda käed sinu kõhu ümber ning tõstab sind oma puusadele. Lase põlved kõveraks ning seo jalad tema tagumiku peal kokku.

Härjavõitleja

See oraalsele tööle keskendunud poos on suurepärane viis kliitori stimuleerimiseks ja aitab partneril leida sinu G-punkti. Partner peab istuma, jalad koos ning põlved kergelt kõverdatud. Istu tema õlgadele, nii et tema nägu on sinu jalgade vahel. Nõjatu taha ning toeta end, asetades käed partneri jalgadele. Tema peaks samuti hoidma sinu tagumikku üleval.

Seotud lood:

Ämblikahv

Kuna see poos on üsna keeruline, soovitame sul selle vahele jätta juhul kui sa ei ole peapeal seismise ekspert. Kui sa aga suudad peapeal seista, palu partneril pöörata sinu poole selg ning seista jalad õlgade laiuselt, varvastel. Mine pea peale, nii et sinu käed on maas kõverdatult küünarnukkidel. Sinu jalad peaksid olema kõverdatud ja pigem laiali, kuna pead need toetuseks asetama partneri puusadele. Partner võib paremaks tasakaaluks sinu jalgu ka kinni hoida, samal ajal kui ta sinusse tagantpoolt siseneb. Selle poosi puhul on sisenemine üsna pinnapealne, kuid partneri puhul saab stimulatsiooni nende eesnääre ning sinu puhul kliitor.

Kirst

Ole selle poosiga valmis triitsepsi treeninguks ja sügavaks sisenemiseks. Selle poosi saavutamiseks istu põrandal või voodis, käed õlgade laiuselt üksteisest eemal. Partner peab minema ühele põlvele ning nüüd tõsta oma alakeha ning aseta mõlemad põlved tema õlgadele. Partneri põlv peaks asuma täpselt sinu jalgade vahel. Palu tal toestuseks sinu põlvi hoida.

Loe veel

Orhidee

See poos viib oraalseksi uuele tasemele. Viska jalad üles! Mine seina vastas peapealseisu ning aja jalad nii laiali kui saad. Partner saab aidata sul tasakaalu hoida, toetades su tagumikku ning sukeldudes sinu jalgade vahele. Lisaks kõigele muule tunned, kuidas veri pähe voolab.

Kaheinimese kiik

Kui otsid poosi, mis on samal ajal nii kuum kui ka intiimne, on just see sinu jaoks ideaalne. Partner peab küll tegema raskema osa tööst, kuid ka sina pead veidi raskust enda peale võtma. Pane käed partneri kaela ümber ning lase tal end üles tõsta, toetades oma küünarnukid sinu põlvedele. Hoia puusad üleval ja nõjatu kergelt taha, nautides sügavamat nurka. See poos lubab kirglikku suudlemist ning pakub samal ajal intensiivset kliitori stimulatsiooni.

Juga

Ole valmis, et nii sinu A- kui ka G-punkt saavad selle poosiga stimulatsiooni. Palu partneril seista põlvedel, nii et tema selg on sirge ja jalad laiali. Pane jalad tema tagumiku taga risti, samal ajal kui tema paneb käed sinu pihale ning nõjatub sind tahapoole. Moodusta kehaga poolsild, samal ajal kui partner hoiab sinu puusi üleval.

Veevalaja

See positsioon nõuab sinu poolt kehaga silla tegemist. Palu partneril kummarduda ettepoole, samal ajal kui nad seisavad, jalad õlgade laiuselt. Mine silla asendisse ning aseta jalad partneri tagumiku ümber. Partner peaks sinu pihaosa toetama ning hoidma kogu aja vältel sinu puusi.

Superman

Ole valmis õhkutõusuks, lamades voodis kõhuli, nii et sinu jalad on võimalikult voodi ääres. Selle poosi saavutamiseks pane põlved kõveraks ning lükka need nii laiali kui vähegi saad, samal ajal kui partner sätib end paika sinu selja taga. Lase partneril lasta põlved kergelt kõveraks, et ta saaks sind puusadest üles tõsta. Samal ajal tõsta sina oma ülakeha. Hoia end horisontaalses poosis, jalad partneri selja taga ning käed sirgelt tema põlvedel. See poos võimaldab sügavat sisenemist.

Allikas: Popsugar

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare