Ilureklaamid on kõige võltsimad
„Töötan palju ilureklaamide fotodega ja kõige naeruväärsemad on ripsmetuššide reklaamid. Modellid kannavad fotosessioonidel enamasti kunstripsmeid ja tulemust photoshoppides sisuliselt loon tulemuse uuesti karv karv haaval – tulemuseks on justkui ripsmete mets, mida päriselus on võimatu saavutada.“ Õnneks on olemas ka mõned näited realistlikemast ripsmetušireklaamidest, mille puhul on juurde märgitud ehk ekstra rõhutatud, et kunstripsmeid kasutatud ei ole.

„Kohendatakse“ igat pilti
„Pole võimalik, et kasutusse läheb pilt, mida ei oleks üldse töödeldud. 100% moeajakirjades avaldatud fotodel on midagi muudetud. Et pilt ajakirja sobiks, peab see olema veatu ja seda suudab üksnes fotoprogramm.“

Modellide kehasid oluliselt ei muudeta
„Ma ei muuda moefotode ja -reklaamide puhul oluliselt modellide keha – arvan, et naise keha muutmine on kohutav. Jah, mind on palutud veidi vöökohta peenemaks tõmmata või jalgu pisut kõhnemaks teha, aga mitte midagi muud väga hullu. Inimesed ei mõista, et modellid teevad oma tööd põhjusega ja nad ei ole asjatult edukad – neid on õnnistatud fantastilise füüsise ja iluga.“

Modellidest enam „abi“ vajavad hoopis riided
„Moetööde puhul on mõnikord probleemiks hoopis riiete istuvus ja näiteks see, et need on kortsus – perfektse tulemuse saamiseks „kohendatakse“ mõlemat. Seega, ka reklaamis nähtavad rõivad on suuresti vale. Miski ei istu päriselus nii perfekstelt kui moefotol.“

Modellid peavad näima kõhnad mitte kondised
„Kui oled päriselus modelle näinud, siis saad aru, millest räägin. Olen töödelnud palju fotosid, kus „pehmendan“ modellide konte, mis paistavad näiteks rinnapiirkonnas. Oluline on näidata naist kõhna kuid mitte kondisena. Selline töötlus on väga levinud.“

Nahka muudetakse kõige rohkem
„Fototöötluse puhul muudame enim just nahka. Eemaldame väiksesed nahast läbikumavad veresooned, vistrikud, silmaalused kotid ja tumedad varjud. Eemaldame ka kõik karvad, pehmendame kortse, valgendame hambaid ja suurendame silmi. Pehmendame ka põlvi, veenikohti ja muud – ühesõnaga kõike, mis võib tähelepanu reklaamitavast tootest kõrvale kallutada.

Keha tehakse „osadeks“
„Kui fotosessioonil tehakse foto, millel on modelli keha küll väga hea, kuid nägu pole parim, siis me „lõikame“ sellest kokku uue foto – võtame hästi välja tulnud keha ja valime näo mõne teise pildi pealt, kus fotograafil on õnnestunud just see hästi tabada. Seda tehnikat kasutatakse juba aastaid väga laialdaselt.“

Allikas: Buzzfeed.com