Enne disaineritöö algust Ivo Nikkolos osales Britta mitmes projektis, näiteks lõi kaasa ERKI Moeshow korraldusmeeskonnas, tegi vabakutselist stilistitööd ajakirjadele, toimetas moe­rubriike, osales kunstioksjonite läbiviimises. „Minu mõte tol ajal oli haarata kinni kõigest, mis võimalik – eelkõige selleks, et tekitada võimalikult mitmekesine kogemuste pagas.”

Töö Ivo Nikkolo disainerina

Britta sõnul on Ivo Nikkolo kaubamärgil mingi kummaline aura, mis talle väga meeldib. „Kõik on natukene imelik või eristuv ja see meeldib mulle väga. See on minu kiiks.”'

Oma tööst rääkides ütleb disainer, et iga päev erineb eelmisest ning iga järgnev nädal toob töö­ellu üha uusi väljakutseid. „Enne kollektsiooni loomist mõtlen sellele kui väljakutsele. Nii nagu uue algusega ikka, tahan uue kollektsiooniga teha alati midagi paremini, mõelda värskelt ning genereerida põnevaid ideid – katsuda n-ö tulevikku ennustada.”

Britta näeb kollektsiooni valmimist kui meeskonnatööd. „Meie majas tegutseb palju inimesi, kellest igaühel on kollektsiooni valmimises oma roll. Minu osa puudutab otseselt seda, milline kollektsioon välja nägema hakkab. Koos oma suurepärase meeskonnaga (peadisainer Eve Hansoni ja kollektsioonijuhi Kaie Kaas-Ojaverega – toim.) paneme paika üldised suunad, otsime ideid, valime värvid ja kangad ning mõtleme välja sobivad tooted, mis arendusse lähevad,” kirjeldab disainer.

„Minu igapäevatööks ongi tegeleda tootearendusega, et poodi jõudev kollektsioon oleks lõpuni valmis ja ideaalne; et stangedel rippuvad rõivad oleksid suure müügieduga ning vastaksid klientide ootustele ja vajadustele, olles samal ajal piisavalt moodsad.”

Moetähelepanekuid Eestist

Milliseid moeotsuseid meeldib teha eesti naistel? „Mulle tundub, et eesti naine on praktiline, klassikaline ja pigem tagasihoidlik, kuid nende omaduste hulka on segatud sutsakas naiselikkust, mängulisust ja himu millegi põneva vastu. Eestlane hindab kõiges kvaliteeti – nii materjalis, disainis kui ka klienditeeninduses,” arutleb disainer.

Britta lisab, et naiste moeteadlikkus on viimaste aastate jooksul märgatavalt tõusnud. „Maitsekaid komplekte on inimeste seljas näha päris palju, seda olen märganud ka viimaste aastate seltskonna­üritustel. Mõnikord kiputakse kahjuks end sättimisega tugevalt üle pingutama. Praegu on moes enesekindel naine naturaalses ilus. Stiili juures hindan väikest lohakat elegantsust, mis on võluv ning jätab enesekindla ja endaga rahul oleva naise mulje. Liigselt viimistletud välimus on out.”

Disaineri enda moelemmikuteks on sel kevadel laia säärega püksid, avara lõikega helesinine triiksärk ning mugavad tennised.