Õige pea kasvas naise kaasahaaravast hobist välja ehtebränd New Vintage by Kriss. "Üks esimesi ehteid, mis ma endale tegin, oli oonüksist kihv, mis nelja lihvitud granaadi vahel pikal peenikesel ketil rippus – kannan seda siiani."

New Vintage by Kriss ehtebränd on tuntud eelkõige oma kivide poolest. "Mind paeluvad eeskätt kivid, kuna nende puhul tuleb selgelt välja nende iseloom – iga kivi on natuke omamoodi ja eriti meeldivad mulle need kivid, mis ei ole täiesti perfektsed. Samuti on oluline see lugu, mis selle kivimiga koos käib – kus ja kuidas seda ennem on kasutatud, kuidas see kandjale mõjuda võib, kuidas see kivim minuni jõudis, mis emotsioone ta tekitab ja kuidas muutub nahaga kokku puutudes, mis tunne on seda tekstuuri katsudes," kirjeldab kunstnik.

Naudib loomeprotsessi

Inspiratsiooni uue disaini või kollektsiooni jaoks leiab Eglite väga erinevatest allikatest. "Vahel annab esmasetõuke kivimi lugu, välimus; teisel korral on selleks hoopis väga praktiline vajadus mõne kindla riietumisstiili juurde leida täpselt õige aksessuaar või on hoopis mõni emotsioon, mida tunnen, et tahan ka teistega jagada."

Kui esmane idee on juba tekkinud, meeldib kunstnikule vaikselt oma stuudios istuda, muusikat kuulata (kindel helilooja, laulja või hoopis filmimuusika, mis seda õiget emotsiooni võimendab, praegu kuulab ta palju Gregory Porterit ja George Ezrat), võtta kõik kivid ja muud materjalid enda ette suurele lauale ja lasta mõtetel lennata ja kätel tegutseda. "Need on need tunnid, mis mööduvad ajatult, kus ma saan jäägitult nautida loomise protsessi."

Kes on New Vintage by Kriss muusaks? "Kõik naised, kes on stiilsed, vabad hinged, kes võtavad elult kõik, mis võtta annab. Nad on ääretult omanäolised, enesekindlad, kes reisivad ja suhtlevad palju, annavad ja nõuavad palju."

Uus kollektsioon

Selleks sügis-talveks valmis brändil kaks kollektsiooni. "Esimene neist, nimega "Black Rock", on juba kuu aega ka poodides ja meie stuudios saadaval olnud. Soovisime oma lemmikdisainidele anda jõulisema ja teravama välimuse, kasutades musti ja kuldseid noote, ning teravat ja nurgelisemat joont. Kividest kasutasime oonüksit, laavakivi ja püriiti."
Peagi esitleb bränd ka teist kollektsiooni, mis kannab nime "50 Shades of Grey". "Selles kollektsioonis on "peaesinejaks" hall kogu oma klassikalises mitmekülguses ja sensuaalsuses. Loomulikult sobituvad kõik uute kollektsioonide ehted ka juba meie püsikollektsiooniga – meie jaoks on alati olnud oluline, et ehted oleksid kergelt kantavad ja miksitavad," kirjeldab disainer.

Praegu valmistutakse jõuludeks ning juba käib töö ka kevadise kollektsiooni "Inspired" kallal.  "See on esimene kollektsioon, kus me ei kasuta kive üldse, aga meile omasena on ka selles kollektsioonis tugev sõnum ja emotsioon," vihjab Eglite.