"Kevadkollektsioonis näeb ka rohkelt uusi funktsionaalseid tegumoode. Kõik need põnevate lõigetega kleidid ja topid suurendavad nõudlust rinnahoidjate järele, mille paelu saaks vastavalt vajadusele sättida või millel on kaunid lisadetailid, mis võiks kleidi alt isegi välja piiluda," lisab Lundqvist.

Lindexi pesu on üks turuliidreid mitmetes riikides ning möödunud aastal arendas bränd välja suurema osa oma rinnahoidjamudelitest. Ka mullu astusid kampaanias modellidena üles Lindexi enda töötajad. Kampaaniat, mis kutsus kõiki naisi tulema ja leidma endale ideaalse istuvusega rinnahoidjat, saatis edu nii müügi kui ostjate seas, kes leiavad nüüd hõlpsasti üles oma lemmikmudeli ja seda erinevates toonides ja eri tegumoega.

Sel aastal avaldas kampaanias osalemise vastu huvi suur hulk Lindexi töötajaid ning Londonis toimunud pildistamine tekitas rohkelt elevust ning jättis kõigile kaunid mälestused.

Teiste seas astub kampaanias üles ka üks eestlane, täpsemalt Lindexi Narva kaupluse juhataja Varvara Uusküla:


Foto: Lindex