Hadid saab aru, et hea modell peab sujuvalt manööverdama nii kõrgmoe kui ka kommertstööde vahel ja leidma just talle sobiva tasakaalu. “Näiteks ripub Pirelli kalender, kus poseerin, mu sõbra suvila seinal ja ta ei tea moest midagi,” rääkis Hadid, kes soovib teha mõlemat – nii kommertsitöid kui ka kõrgmoega seonduvat.

Gigi Hadidi on sel aastal saatnud väga suur edu – näiteks valiti ta 16 tippmodelli hulka, kes poseerisid iga-aastases Sports Illustratedi bikiiniväljaandes; just tema on Maybelline'i uus reklaamnägu ja kõneisik (järgnedes sellistele nimedele nagu Christy Turlington ja Jourdan Dunn); ta osales koos oma parima sõbranna Taylor Swiftiga viimase uusimas muusikavideos “Bad Blood”; ta on osalenud loendamatutel moeetendustel ja poseerinud rahvusvaheliste moeajakirjade kaantel. Ja kas teadsid, et Hadid alustas oma modellikarjääri vaid kaheaastaselt, poseerides Guessile? Sama brändi esindab ta modellina ka praegu, 18 aastat hiljem.