Saladused, mida rõivakaupluste klienditeenindajad oma klientidele kunagi ei reeda



Saladused, mida rõivakaupluste klienditeenindajad oma klientidele kunagi ei reeda
Foto: Shutterstock

Veebiportaal Bright Side avaldas tuntud müüginipid, kuidas pannakse inimesi ostma seda, mida nad tegelikult võib-olla ei vajagi…

Allahindluskampaaniad teenivad kaupluse, mitte kliendi huve. Oled kindlasti ostnud allahindlustelt kaupu, mida sa muidu kunagi ei ostaks? Ja pole ka midagi imestada, efektsele allahindlussildile ongi raske vastu panna. Aga kas teadsid näiteks, et paljud kaupmehed tõstavad vahetult enne allahindluste algust hindu, et sellele järgnev allahindlus eriti suur tunduks? Ning kas oled tähele pannud, et kuigi vaateaknal võib ilutseda silt “Allahindlus kuni 70%”, on enamik asju alla hinnatud kuni vaid 10%?

Koostöö kuulsa disaineriga ei garanteeri paremat kvaliteeti. Paljud (kiir)moebrändid teevad aeg-ajalt koostööprojekte maailmakuulsate disaineritega. Eset ostes aga ei maksa unustada, et sa ostad ikkagi selle kiiremoeketi toote, vaid ei saa sama raha eest disainerkleiti…

Soodusmüügis olevad tooted on tihti kokku kuhjatud – põhjusega! Oled tähele pannud neid suuri rõivakuhilaid, mida täiendavad suured sooduspakkumiste sildid? Riideid kuhjatakse kokku (mitte ei riputata näiteks riidepuudele) sel põhjusel, et kui klient sealt midagi meeldivat “välja kaevab”, tekib tal tunne, et on sellest kaosest tõepoolest midagi väga ilusat leidnud ja et ta peab selle kindlasti ära ostma.

Seotud lood:

Rõivaid töödeldakse ohtlike kemikaalidega. Isegi, kui sildil on kirjeldatud “100 % naturaalne” või “Looduslik”, siis peaksid võimalike nahaärrituste vältimiseks eseme alati enne kandmist läbi pesema.

Disainer-outlet'is ja butiigis müüdava kauba kvaliteet erineb oluliselt. Brändikauba tarbijad eelistavad tihti butiikidele outlet'ide külastamist – seal on sama kaup oluliselt soodsam. Või kas ikka on?! Tuleb välja, et ühe ja sama brändi asjad vaid tunduvad ühesugused, kuna kvaliteedis on suuri erinevusi. Nimelt toodavad mitmed luksusbrändid outlet'ide jaoks sama disainiga, kuid oluliselt odavamatest materjalidest tooteid.

Loe veel

Tooted on tihti halva kvaliteediga. Küllap on sinugi riidekapis midagi sellist, mis kuulus kunagi su emale või vanaemale… ja mis näeb hoolimata vanusest suurepärane välja. Tänapäeval aga tunduvad asjad teisiti olevat ja kvaliteetset moodi, mis tõesti ajale ka füüsiliselt vastu peaks, kohtab väga vähe. Jah, arvukad narmendavad riided kaupluste stangedel räägivad enda eest. See teenib aga otseselt kaupmeeste huve – kui kampsun esimese pesuga koledaks muutub, saab ju poodi minna ja uue osta…

Moetrendid muutuvad igal nädalal. Tundub, et sügis-talvine ja kevad-suvine mood on minevik, sest kaupluste tootevalik uueneb iganädalaselt. Suurema müügiedu huvides luuakse arvukalt mikrotrende ja kui nendega soovitakse sammu pidada, peab ostma, ostma ja veelkord ostma.

Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare