Tõsiselt mänguline KRISS SOONIK
Omanimelise pesubrändi looja Kriss Soonik-Käärmann (33) on mitmes plaanis jõudnud kaugemale kui ükski teine Eesti moelooja. Selleks on kulunud 14 aastat tööd ning enda ületamist aina uuesti ja uuesti.
Pesudisainer Kriss Soonikut teavad kõik – Kuldnõela pälvinud moelooja, kelle disainitud loungeriesid on tunnustatud rahvusvaheliselt, esitletud maailma tuntuimates moeajakirjades ning nähtud staaride seljas. Ent tegu pole vaid moekunstnikuga, kes joonistab ja kangastega katsetab – Kriss on ka ettevõtja, kes juhib oma rahvusvahelist firmat ning on edukas paljudel turgudel, sealhulgas Jaapanis ja Saudi Araabias.
Ilusad asjad ei juhtu iseenesest. Kui tahad midagi imelist, pead midagi imelist tegema.*
“Ma olen alati otsinud midagi erilist – ning enamik pesubrände seda ei paku. Kõik on nii igav ja vanamoodne!” selgitab ta oma erialale sattumist. Nii tuli äge pesu ise luua – ning asjaolu, et esimene kollektsioon kohe ära müüdi, näitas, et leidub teisigi erilise-otsijaid.