Sel aastal jääb asjakohaseks ja populaarselt valge kets, mis on saanud uuendatud välimuse läbi liialdatud ja suurendatud talla. Ultra modernse välimuse loovad summutatud valged toonid, pastellid ja mõningad metallikud. Detailid on viidud miinimumini.

2. Sport moe, mitte hea vormi heaks

Ameerika Ühendriikides ostetakse 75 protsenti tossudest esteetika ja elustiili heaks. Disainerid jäävad truuks klassikalisele ketside stiilile ja värvidele nagu sinine, punane ja valge. Suund on võetud pigem "sport moe heaks" ning kõrvale on jäetud fitness. Heaks eeskujuks on Adidas, kes on suutnud võita nii moetarbija kui spordientusiasti tähelepanu.

3. 90ndad ei anna alla

Nostalgia jätkab ketside disaini mõjutamist, toites ära ka esimesed ja neljandad trendid. 90ndad olid tuntud jässakate siluettide (mõtle Steve Jobsi jalavarjudele) ja neoonvärvide poolest. Brändid pakuvad värvirohkeid ja mängulisi valikuid ning eksklusiivseid koostöösid nagu näiteks Reebok ja Lisa Frank on teinud.

4. Koledad ketsid

"Kole mood" on tagasi ja aina laieneb. Disainerid inspireeruvad televisiooni popkultuurist, mis pärineb 90ndatest ja 2000ndest. Nostalgia on saanud korraliku uuenduse. Moes on kohmakas disain kergelt räpaka viimistlusega. Selle on omaks võtnud näiteks luksusbrändid nagu Balenciaga ja Gucci, aga see filter on jõudnud ka massiturule, mõjutades ka riietust.

5. Naised ketsikultuuri keskmes

Paljude kuulsate ketsibrändide tähelepanu keskmeks on saanud just naissoost tarbijad. Näha on ketsikultuuri suurenemist just naiste seas ning see mõjutab aina rohkem ka tossude disaini. See on viinud ka aina rohkem unisex-ketside sünnile. Stardipaigu sai suund Puma x Fenty sünnist ning see suund kasvab ja kasvab aina tugevamaks.

Allikas: Who What Wear