Kristeli ettevõttes töötab praegu umbes 150 inimest ja see on esindatud enam kui 26 riigis. Kui küsida, kuidas eri kontinentidel töötavaid tiime ühes infoväljas ja ühtsena hoida, vastab Kristel, et selleks nähakse palju vaeva. “Meil on regulaarselt meeting’ud, kus anname kõigile teada, mis ettevõttes toimub. Igal nädalal saadab iga osakond update’i, mis parasjagu neis toimub. Proovime oma tegemistes hästi läbipaistvad olla, et kõik töötajad saaksid aru, mis ja millal aset leiab.”

Omanikuna on Kristel oma ettevõtte töötajatele väga kättesaadav, nagu ka teised juhtkonna liikmed. “Testlio ja selle inimesed on mulle alati prioriteet number üks.”

Olulise osa Kristeli ajast võtab ettevõtte kõneisikuks olemine – et üha rohkem inimesi saaksid teada, mis on Testlio ja kuidas see toimib. Paljudele naistele (kas või läbi sotsiaalmeedia) mentoriks olev naine tunnistab, et temal endal praegu otsest coach’i pole, kuid mentorite olemasolu on ta alati kõrgelt hinnanud. “Kui Testlioga alustasin, kolisime abikaasaga Londonist tagasi Eestisse ja pidime aru saama, mida meil on järgmisena vaja teha. Start-up’id olid aastal 2013 veel midagi väga erilist... Kirjutasin siis Ragnar Sassile, kes on tänaseks väga edukas ettevõtja ja üks Pipedrive’i asutajatest. Tema oli üks esimestest mentoritest, kes suunas ja aitas otsuseid langetada, näiteks, milline investoripakkumine on õige ja milline mitte. Ettevõtjaid, kellega saan lihtsalt ideid ja emotsioone põrgatada, on minu elus väga palju olnud. Muidugi suurim tugi on mu abikaasa.”

Kuula edasi, millega Testlio täpsemalt tegeleb; kuidas õnnestub Kristelil teha edukalt globaalset koostööd; kuidas ta ühendab ettevõtjaks olemist pereeluga, milline on tema sotsiaalmeedia kasutamise strateegia ja palju muud.

Jaga
Kommentaarid