Füüsilisel kujul pole neid riideid olemas, vaid tegemist on enneolematu digitaalse 3D-loominguga. Moehuvilised saavad riideid “selga proovida”, laadides endast kindlale veebileheküljele foto ja valides seejärel välja riided, mida nad soovivad kanda. Digitaalne rõivatükk töödeldakse seejärel originaalfotole, jättes mulje justkui pildil olev inimene kannakski seda päriselt.

Valminud pilt saadetakse kasutajale e-postkasti ja seejärel võib ta seda jagada juba oma sotsmeedia kontodel, jättes mulje, nagu ta oleks ostnud endale mõne erilise kõrgmoemaja rõivatüki.

Populaarsus vaid kasvab

Digitaalne mood on olnud olemas juba üle viie aasta, aga alles viimastel aastatel on see hoo päriselt sisse saanud. 2019. aastal valmistas digitaalset couture-moodi loov bränd The Fabricant läbipaistva kleidi, mille tehnoloogiavaldkonnas tuntud kanadalane Richard Ma oma abikaasale 7800 inglise naela eest soetas. Ka ettevõtted nagu Tribute Brand ja DressX, kes lõid selgi korral Google’iga käed, pakuvad laia valikut digitaalseid rõivaid, mille hind jääb 20-200 inglise naela vahele.

Nike ja Gucci on kaks suurimat moebrändi, kes on selle trendiga kaasa läinud, ja virtuaalsele moele ennustatakse suurt tulevikku. Muuseas nähakse seda ka võimaliku lahendusena, kuidas leevendada kiirmoe kahjulikku mõju keskkonnale.