1. Oma vaimse tervise prioriteediks seadmine

Vaimse tervise eest hoolitsemine on viimastel aastatel olnud kuumem teema kui kunagi varem ning pole ka ime, sammume me ju ühest kriisist teise ja see kõik mõjutab meid rohkem kui esmapilgul tunduda võib. Kuigi millenniaalid olid vaieldamatult need, kes mõistsid esimestena, et erinevad vaimse tervisega seotud probleemid on tähelepanu väärt, siis Z-generatsioon tunnistab parema meelega, et need probleemid puudutavad ka neid endid ja julgevad ka suurema tõenäosusega abi paluda. Vaatamata sellele, et millenniaalide - eriti vanemate millenniaalide - jaoks ei ole see alati nii lihtne, on nad Z-generatsioonist aina enam inspiratsiooni ammutanud. Ühe hiljutise uuringu käigus leiti, et millenniaalidki valivad nüüdsest oma tööandjateks pigem ettevõtteid, kus soodustatakse töö- ja eraelu tasakaalu ning toetatakse töötajate füüsilist ja vaimset tervist. Paistab, et noorem generatsioon on siin tõeliselt head eeskuju näidanud!

2. Enda keha armastamine

Kuigi Instagrami, TikToki ja teiste sotsiaalmeedia kanalite negatiivseid mõjusid pole võimalik eirata, on sõna „kehapositiivsus“ muutumas aina populaarsemaks ja seda on positiivselt mõjutanud eelkõige Z-generatsiooni esindajad. Erinevalt millenniaalidest, kellele on pidevalt erinevaid iluideaale peale surutud ja nad on neisse ka uskuma hakanud, on Z-generatsioonil olnud suurem võimalus end mõjutavaid kanaleid valida. Mitmed pluss-suuruses modellid ja mõjuisikud on muutnud normaalseks nii kehakarvade demonstreerimise kui ka erinevad kehatüübid, mistõttu hakkavad ebarealistlikud iluideaalid vaikselt kaduma. Millenniaalidest staarid nagu Lizzo, Mindy Kaling ja Ashley Graham on selle liikumise eesotsas ja tundub, et see läheb ka teistele nende põlvkonna esindajatele aina rohkem korda. Suurepärane, või mis?

3. Mitteametlike e-mailide sagedasem saatmine

Millenniaalid on väga kursis dilemmaga, kas kirjutada e-kirja lõppu „lugupidamisega“ või hoopis midagi lihtsamat ja vähem ametlikku. Üks tundub ehk liiga tõsine, kui sama inimesega on juba mitu päeva e-kirju põrgatatud, aga samas teine liiga lihtne, et seda võõrale inimesele kirjutada. Igal juhul soovitakse endast alati professionaalne mulje jätta.

Z-generatsiooni esindajad nii ei arva. Esiteks, neile ei meeldi üldse e-kirju saata ja selle asemel kasutaksid nad pigem Zoomi või iMessage'it, aga kui neil siiski tuleb mõni e-kiri saata, ei mõtle nad liiga palju, milliste sõnadega see kokku võtta. Nende jaoks pole probleem lisada lõppu midagi lõbusat, olgu selleks kasvõi „hehehe, tsau!“ või üldse lõpp lisamata jätta. Jah, tegemist võib seejuures olla ka tööle kandideerimiseks mõeldud kirjaga. Ega millenniaalidel ei jää muud üle, kui sellega lihtsalt ühel hetkel harjuda.

Allikas: Purewow