Milline on Luminori turunduse nägu?

Meie nägu on omanäoline, julgustav ja rokkivalt näpud püsti. Me ei taha teha keskpärast asja või kedagi jäljendada. Julgeme erineda ja olla samal ajal personaalsed. Räägime asjadest lihtsalt ja inimkeeli.

Tööst panganduses unistas Elvast pärit Merilin tegelikult juba kooli ajal, mil tema soov oli saada telleriks ja minna õppima majandust. Nagu ikka, tegi elu omad korrektuurid – majandusest sai turundus ja kommunikatsioon EBS-is ja telleriameti asemel algas erialaste unistuste täitumine Luminori ühe eelkäija, DNB panga praktikakohalt.

„Kirjutasin panka sooviga saada praktika- või assistendi koht. Saatsin oma CV ja motivatsioonikirja, millele järgnes pikk vaikus ning alles mitme kuu möödudes sain kõne küsimusega, kas olen jätkuvalt tööst pangas huvitatud,“ meenutab Merilin. Väga täpselt on tal meeles ka esimene tööpäev 2017. aasta 2. mail. Sama aasta oktoobris sündis Nordea ja DNB ühendamisel Luminor.

Milline on sinu jaoks seni Luminori kõige meeldejäävam turunduskampaania?

Eelmisel aastal juhtisin kolmes Balti riigis toimunud kodulaenukampaaniat „Sinu kodu, sinu reeglid!“, mis pälvis hiljem ka erinevaid tunnustusi. Kuna tegemist oli korraliku eelarvega mastaapse kampaaniaga, siis oli esmalt suur vastutus, et idee saaks piisavalt hea ning seejärel, et see ka äriliselt seatud tulemuse ära tooks. Kampaania tuletas meelde, et lisaks ratsionaalsetele põhjustele on ka ohtralt emotsionaalseid argumente, miks päris oma kodus elada. Selle kampaaniaga seostub ka minu seni kõige ägedam tööpäev Luminoris – see oli pikk võttepäev, kus lõpuks visuaalselt asi ära vormistati. Täpselt selline päev, kus tõdesin, et mul on kõige ägedam töö!

Just uue panga loomine on üks oluline tegur, mis Merilini arvates on avanud talle aastate jooksul mitmeid uusi uksi. Luminor on tema hinnangul pank, mis toetab liikumist organisatsioonis nii kõrgemale kui ka paremale ja vasakule. Ettevõtliku loomuga naine ei tee saladust sellest, et kasuks on tulnud ka kindlameelne hoiak võtta pikema kaalumiseta uusi väljakutseid vastu.

„Tuleb julgeda öelda jah ning uskuda endasse. Sellise mõtteviisi toel mõistsin pärast kooliga seotud praktikat panga turundusosakonnas, et soovin just selles valdkonnas edasi kasvada ja jätkata. Nii õnnestus pikapeale välja kaubelda ka kauaoodatud prooviülesanne – kuidas turundada panga investorplatvormi –, mis avas lõpuks ukse soovitud osakonda,“ räägib Merilin.

Luminori turundustiim

Teiste töötajate edasi liikumiste tuules ja kogemuste kasvades muutus vastutus järjest suuremaks. Ei läinud kaua hetkeni, mil saabus pakkumine hakata juhtima oma tiimi ja kogu turundust Eestis.

Miks tulla Luminori tööle?

Võib kõlada klišeena, aga pangas töötavad lahedad inimesed – abipolitseinikud, rokkstaarid, kunstnikud ja kes kõik veel. Kui oled vähegi ettevõtliku mõtteviisiga, siis on Luminor õige koht, kuhu tööle tulla. Siin on võimalus anda oma panus panga ehitamisesse. Siinne keskkond toetab värskeid ideid, juhid mõtlevad alati kaasa ja annavad ideedele ainult hoogu juurde. Lisaks on kolleegide näol lähedalt võtta parim teadmine, et olla kursis majanduses toimuvaga ja teha seeläbi ka ise finantsiliselt targemaid otsuseid.

„Ettevõtlus- ja turunduspisik on minus kogu aeg olemas olnud. Kui organisatsioon hindab minu motivatsiooni ja suhtumist senisest töökogemusest olulisemaks ning on valmis andma mulle võimaluse, siis on minu asi sellest kinni haarata, ennast arendada ja lüüa kaasa meie ettevõtte eduloos,“ ütleb aasta algusest turundusjuhi vastutusrikast tööd täiega nautiv Merilin.

Rahulik olek ja raudkindlad põhimõtted aitavad tema enda sõnul hakkama saada igas ettejuhtuvas olukorras. Seda on ka vaja, sest väljakutsetest ei tunta pangas kunagi puudust. Ettevõtliku mõtteviisiga inimestel, kes seda omal käel kogeda soovivad, soovitab Merilin sarnaselt tema endaga alustada oma teekonda Luminoris mõnele vabale positsioonile kandideerimisest.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid