Tallinn Fashion Week | BRAND NO.8 tuletab meelde, et kaasaegne naine on teadmiste sügavuses ja ennekõike iseendas
Brand NO.8 moenädalal esitlusele tuleva kollektsiooni teema on sügav nagu alati, viidates sel korral transtsendentsile. Sõna pärineb ladina keelest ja tähendab üle astuma, teisele poole minema.

„Teisisõnu on see uus tase isiklikus arengus, perspektiivide, võimaluste otsimises. Kaasaegse inimese probleem seisneb selles, et sageli kaob pärast põhivajaduste rahuldamist soov otsida elu mõtet. Seetõttu tekkiski soov luua selline kollektsioon, mis „põhivajadusena“ tuletab meelde, et kaasaegne naine on teadmiste sügavuses ja ennekõike iseendas,“ selgitab brändi looja Svetlana Puzorjova kollektsiooni sündimise tagamaid.
Naine, olles rahuldanud oma pakilised vajadused, jõuab disaineri sõnul ideeni luua midagi, mis võib muuta maailma, nii välist kui ka sisemist, kaotamata tähendust oma elu tajumise uuele tasemele sisendes. Transtsendentsust saab vaadelda erinevatest vaatenurkadest. „Samas on alati oluline üks asi - võimalus väljuda oma tavapärase eksistentsi piiridest ja elada teadlikult erilist elustiili, mis sageli ei ole enamikele inimestele omane,“ avaldab disainer.
Selle kollektsiooni inspiratsioon pärineb puhkuselt Guatemalas. Kolmest vulkaanist ümbritsetud Atitlani järv loob purskavate tippudega justkui kolmnurga. Kui vaadata sümboolika sügavust, siis kolmnurk tähistab sageli kolmandat silma, tšakrat, mis asub inimese otsmikul ja annab talle erilised müstilised võimed. Sama koht inspireeris disainerit kollektsioonis kasutama narmaid, etnilisi elemente, kaamelikarva värvitoone ning sära, mis annab edasi energiavibratsiooni.
Möödunud hooajast liigub edasi ka elegantsi ja sportlikkuse ühendamise teema: „Praeguses üürikeses elus püüab naine olla produktiivsem ja ratsionaalsemalt aega sisustada, kuid samas säilitada naiselikkust ja väljendada oma sisemist ilu välismaailmas.“ lisab Puzorjova.
Piletid Brand NO.8 Tallinn Fashion Weeki 19. oktoobril toimuvale moeetendusele saadaval SIIN.