Eesti kudumibränd Woolish tähistas seitsmendat sünnipäeva ja astub üha suuremaid samme välisturul
Tähistamaks neid ägedaid aastaid, kutsus Woolish oma fännid ning parimad sõbrad stuudiosse, et neile tutvustada kõige uuemaid kudumeid ning ka mõndasid peidus olnud näidiseid. Üks väga äge fänn lahkus stuudiomüügilt lausa 5 näidismudeliga, millel mõnel polnud lausa veel nööpegi ees! Mõni teine aga leidis oma uue lemmiku just uuest kollektsioonist, mille nimeks on HAPPY SHEEP.

HAPPY SHEEP kollektsioon on inspiratsiooni saanud lammaste lihtsast elust. Lammastele on eluks oluline värske õhk, puhas vesi ja roheline rohi. Lambad elavad lihtsas õndsuses oma villaga. Miks ei võiks siis ka meie selles naturaalsuses elada? Kanda meriinovillaseid kampsuneid ja lasta oma nahal hingata. Woolish lisab omalt poolt ka veidi värvi ning saamegi üdini positiivsusest pakatava toote. Mis kokkuvõtteks muudab sinu ning ka sinu ümber olevate inimeste meele heaks! Rohkem positiivseid mõtteid on meil kõigil vaja.

Woolishi kunagine eesmärk oli näha iga päev vähemalt 10 mütsi või toodet tänaval koos oma peremehega kõndimas-jooksmas-sõitmas. Iga hooajaga oleme sellele eesmärgi poole püüelnud ja tänaseks võime uhkusega öelda, et kõik see 7 aastat on end ära tasunud. Tänaseks päevaks on Woolish kodumaal tuntud ja armastatud bränd.

Woolish sulges küll oma vanalinna poe uksed, kuid samaaegselt ollakse astumas suuremaid samme välisturule, kuhu on hetkel suunatud ka suur osas ajast. Seega, on mida oodata!

