Fännid on pettunud Rita Ora ja tuntud kiirmoebrändi ühiskollektsioonis: ma olen seda mantlit igal aastal näinud!
Laujatar Rita Ora on sel hooajal löönud käed Briti kiirmoebrändi Primarkiga ning disaininud neile omanimelise kollektsiooni. Fännid arvavad aga, et Rita kollektsiooni loomisel kaasa ei löönudki.
Fännid süüdistavad kiirmoeketti juba olemasolevatele disainidele Rita Ora nime külge riputamises. 169-osaline kollektsioon pakub laia valikut sügishooajaks vajaminevatest esemetest. Valikus on saapad, mantlid, maksiseelikud ja kudumid, aga ka nabapluusid, pitspüksid ja aksessuaaridena ka pesapallimütse. Suurima löögi alla sattusid fännide poolt aga mantlid.
„Nagu enamik meist, käisin Primarkis Rita Ora kollektsiooni vaatamas ja arvasin, et see on üsna jabur,“ kirjutas üks fänn sotsiaalmeedias ja lisas, et Rita kollektsioonis müügil olev mantel on talle juba tuttav. „Ma olen seda mantlit igal aastal näinud.“ Samuti arvati, et 45 naela on kunstkarusnahast mantli eest liig, mis liig.
„Rita Ora ja Primarki kollektsioon on täpselt nii suur pettumus, kui te arvasite,“ ütles säutsus üks fänn Twitteris. „Disainid on armsad, kuid halvasti teostatud, eriti selle hinna eest,“ lisas ta.
Primarki pressiesindaja sõnul on Rita Ora kollektsioon hästi vastu võetud ning seda müüakse 430 poes üle maailma. Sealhulgas New Yorgis ja Primarki suurimas poes, mis asub Birminghamis. Koostöö Rita Oraga kestis väidetavalt kaks aastat.
„Nagu kõik Primarkis, on ka selle kollektsiooni eesmärk pakkuda stiili ja kvaliteeti madala hinnaga,“ lisas kiirmoeketi esindaja.
allikas: The Sun