Sisulooja Kätriin Huttunen ausalt oma teekonna algusest: mul ei ole piinlik selle pärast, kes ma olen või kust tulen
Sisulooja Kätriin Huttunen on olnud Instagramis aktiivne kümme aastat. Kui ta oma tööd alustas, oli tema ümber piisavalt palju inimesi, kes tema üle nalja tegid. Juba toona ütles ta: „Naera-naera. Räägime kümne aasta pärast uuesti.“
Praegu on Kätriini koostööpartnerite seas näiteks Chanel ja NATO. Tal on üle 68 000 jälgija. Kätriin ütleb, et kõige olulisem on olla inspireeriv. Ta pooldab seda, et jagatakse päris lugusid, millest vahel on ka ebamugav rääkida. Persoonibrändiloomega tegelev kommunikatsiooniekspert Ann Hiiemaa toob Kätriini puhul esile selle, et ta julgeb rääkida ebamugavatest teemadest. „Paljud räägivad iseendast ja oma ametikohtadest. See on igav. Parem jagada mõtteid mitmesuguste teemade osas.“
Kätriin tuleb perekonnast, kus ema oli ta kangelane ja isa vaatas pudelipõhja. „Jah, Instagramis ongi ilusad pildid, aga kogu elu ei ole nii ilus seal taga. Kui julgesin rääkida iseendast päriselt, sain aru, et selliseid perekondi on palju. Mul ei ole piinlik selle pärast, kes ma olen või kust tulen.“
Nüüdseks on tema elu Kopenhaagenis hoopis teistsugune. Tihti inimesed ei süvene, on pealiskaudsed ja vahel ka põhjuseta kriitilised. Kätriini jaoks on oluline tagasiside hoopis sõpradelt, kes on teda terve elu tundnud.
Tema sõnu kinnitab ka persoonibrändiloomega tegelev kommunikatsioonispetsialist Ann Hiiemaa, kes nendib, et iseendaks olemine tagab konkurentsieelise ka tööturul: „Me tahame töötada huvitavate inimestega. Tööalal on samuti tohutu pluss, kui julgetakse oma lugu jagada ja ka vigadest päriselt rääkida.“