13.01.2024, 09:00
Miks on enamik luksusmoebrändide peadisainereid mehed? Ootamatud ja kohati absurdsed põhjendused
Selle üle, et klaaslagi on päriselt olemas, ühiskonnas enam loodetavasti ei vaielda. Kuid moeäris tundub klaasist olevat mitte üksnes lagi, vaid ka seinad – sugudevaheline tasakaal paistab igas mõttes paigast ära.
FOTO: Vida Press
Tutvume alustuseks banaalsete faktidega moetööstuse kohta. Suurte moemajade naispeadisainerite arv on võrreldes meestega viimase 15 aasta jooksul sattunud vabalangusesse, jäädes hetkeseisuga mõne protsendipügala võrra üle kümne. Suure tõenäosusega on su riided üsna väikse summa eest valmis õmmelnud aga naine. Samuti on just naised need, kes tarbivad moodi üle kahe korra rohkem kui mehed, tehes moebrände omavad mehed väga rikkaks.
Oled juba tellija?