31.03.2024, 08:00
Sotsiaalmeedias levib „kojujääva pruudi trend“: Gen Z liigub iseseisva naise kultuurile vastupidises suunas
Finantsekspert selgitab, miks ta seda ei poolda.
Võib olla oled TikTokis või Instagramis märganud postitusi, kus preilid jagavad oma elu stay-at-home girlfriend’i ehk koduse pruudina. Mõnusad kohvipausid, maniküür, näohooldus, pilates ja elust rõõmu tundmine. Naised, kellele sobib variant, et nemad sissetulekute pärast muretsema ei pea.
FOTO: | Shutterstock
TikToki otsingumootor annab vastuseks, et üle 37,3 miljoni korra on tuntud huvi postituste vastu, mille teemaviiteks on „stay-at-home girlfriend“. Sama tähendusega märksõnadel on veel lisaks üle 108 miljoni vaatamise. Sellest „trendist“ on hiljuti kirjutanud nii New York Post kui ka Wall Street Journal.
Oled juba tellija?