31.03.2024, 08:00
Sotsiaalmeedias levib „kojujääva pruudi trend“: Gen Z liigub iseseisva naise kultuurile vastupidises suunas
Finantsekspert selgitab, miks ta seda ei poolda.
Võib olla oled TikTokis või Instagramis märganud postitusi, kus preilid jagavad oma elu stay-at-home girlfriend’i ehk koduse pruudina. Mõnusad kohvipausid, maniküür, näohooldus, pilates ja elust rõõmu tundmine. Naised, kellele sobib variant, et nemad sissetulekute pärast muretsema ei pea.
![](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/872d0fa9-2fe3-4079-abca-659e5f060b1c.jpg?noup&w=1200&h=711&ch=0.3692&cw=0.4376&cx=0.2812&cy=0.4256&r=16:9&rotate=0&flip=0)
FOTO: | Shutterstock
TikToki otsingumootor annab vastuseks, et üle 37,3 miljoni korra on tuntud huvi postituste vastu, mille teemaviiteks on „stay-at-home girlfriend“. Sama tähendusega märksõnadel on veel lisaks üle 108 miljoni vaatamise. Sellest „trendist“ on hiljuti kirjutanud nii New York Post kui ka Wall Street Journal.
Oled juba tellija?