„J’Adore’i uueks esindajaks olemine on nii au kui ka missioon,“ ütles Rihanna avalduses. „See lõhn, mida olen nii kaua tundnud ja armastanud, tähendab naistele nii palju. Ootan ees seisvat seiklust ning sellesse panustamist oma maailma, oma loo, oma juurte, aga ka oma loovuse ja naiselikkuse kaudu.“

Rihanna lansseeris 2017. aastal oma ilubrändi Fenty Beauty ja on seejärel tõusnud maailma rikkaimaks muusikuks. Brändisaadiku ja moemaanina on ta ideaalne esindama naiselikkuse klassikat: parfüümi J’Adore.

„Selle absoluutse tähe ebatavaline talent, julgus ja kütkestav ilu on ideaalne kehastus Diori pimestavale, võimsale naiselikkusele, mis ühendab põlvkondi,“ teatas Parfums Christian Diori tegevjuht Véronique Courtois.

Diori J’adore’i lõhnanootides segunevad pirn, freesia, magnoolia ja virsik, seeder, melon, tuberoos ja orhidee, bergamot ja roos, vanill ja sandlipuu. Glamuurne parfüüm on muutunud ajas väga ihaldatuks, mistõttu leiab lõhnast rohkelt eri variatsioone.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid