Kaks ikooni ühinevad! Maailmakuulus luksusparfüüm J’Adore saab pärast 20 aastat uue reklaamnäo
Rihanna on palutud luksusfirma Diori tunnuslõhna J’Adore uueks reklaamnäoks.
Lauljatar Rihanna võttis auväärse rolli üle näitlejanna Charlize Theronilt, kes oli parfüümi esindusnägu lausa 20 aastat.
„J’Adore’i uueks esindajaks olemine on nii au kui ka missioon,“ ütles Rihanna avalduses. „See lõhn, mida olen nii kaua tundnud ja armastanud, tähendab naistele nii palju. Ootan ees seisvat seiklust ning sellesse panustamist oma maailma, oma loo, oma juurte, aga ka oma loovuse ja naiselikkuse kaudu.“
Rihanna lansseeris 2017. aastal oma ilubrändi Fenty Beauty ja on seejärel tõusnud maailma rikkaimaks muusikuks. Brändisaadiku ja moemaanina on ta ideaalne esindama naiselikkuse klassikat: parfüümi J’Adore.
„Selle absoluutse tähe ebatavaline talent, julgus ja kütkestav ilu on ideaalne kehastus Diori pimestavale, võimsale naiselikkusele, mis ühendab põlvkondi,“ teatas Parfums Christian Diori tegevjuht Véronique Courtois.
Diori J’adore’i lõhnanootides segunevad pirn, freesia, magnoolia ja virsik, seeder, melon, tuberoos ja orhidee, bergamot ja roos, vanill ja sandlipuu. Glamuurne parfüüm on muutunud ajas väga ihaldatuks, mistõttu leiab lõhnast rohkelt eri variatsioone.