07.01.2025, 11:30
Soov müüa lapsevankrit tegi Eesti naisest eduka ettevõtja: müügi asemel sain 27 kirjasõpra ja miljon küsimust: saada pilte, lase hinda alla...
Aastaid tagasi soovis Aune Aunapuu müüa lapsevankrit. „Mõtlesin, et mis see siis ära ei ole – hommikul kuulutus üles, õhtuks läinud.“ Oh seda nooruse naiivsust, naerab ta nüüd. Müügi asemel sai Aune 27 kirjasõpra – kes tahtis soodukat, kes niisama muljetada. Ent lisaks tüütule kogemusele sai ta mõtte, kuidas muuta kapituulutus päriselt tulusaks. Ainuüksi oktoobris tõi Aune ettevõte eestlaste kukrutesse üle miljoni euro.
FOTO: | Delfi Meedia, Krõõt Tarkmeel
Kui kunagi tuttavaks saime, tutvustas Aune mulle mõistet pre-loved. Ta oli veendunud, et eestikeelne väljend „kaltsukas“ pisendab igati korraliku, kuid uue omaniku otsingul eseme väärtust. Pre-loved see-eest viitab, et keegi on seda jakki, serviisi või lapsekäru juba armastanud, ning nüüd on sinu kord sama teha.
Oled juba tellija?