Lacoste hakkab uut imagot kujundama
Kuigi Lacoste on esitlenud oma ready-to-wear kollektsioone (nii naistele kui meestele) New Yorgi moenädalal juba aastaid, on bränd siiani tuntud peamiselt oma spordirõivaste ja tennise- ning golfisärkide poolest. Kuid see on muutumas.
Lacoste tegevdirektor José Luis Duran ütles WWD'ile, et firma tahab astuda seoses oma imagoga suure sammu ja olla tuntud rohkem kui moemaja, mille puhul spordirõivad jäävad pigem tahaplaanile. Duran selgitab, et juba praegu ei näe spordiliini ja Lacoste Live brändi rõivaid enamikus brändi butiikides, kui tegu pole just väga suure poega. Ta rõhutab, et brändi repositsioneerimine on eesmärkide saavutamiseks ainuõige samm.
Lacoste tegi oma loomingus värske stardi aastal 2001, mil astus loovjuhina ametisse Christophe Lemaire. 10 aasta jooksul puhus ta brändile sisse uue elu ning lahkus siis tööle Hermesi moemajja. Lemaire töö võttis üle Felipe Oliveira Babtista – tema kollektsioonid on olnud stiilsed, seksikad ja šikid. Kui lisada neile märksõnadele veel sportliku elemendi, on tulemuseks ehtlacostelik feeling.
Lacoste soovib järgmisel aastal avada Hiinas, Venemaal, Prantsusmaal ja USAs avada 60 uut poodi, seejuures suletakse 40 kauplust.
Mida Lacoste järgmisena teeb? Hakkab riietama A-listi kuulsusi? Kasutama reklaamkampaaniates kuulsusi? Kindlasti on tegemist brändiga, kel järgmisel aastal silma peal hoida.
Allikas: Fashionista