Uus Eesti rõivabränd Denim Dream jõuab juba homme müügile
“Isikliku rõivabrändi loomine on olnud ettevõtte omanike ammune unistus ja on uhke tunnistada, et oleme nüüdsest ühe Eesti moebrändi võrra rikkam”, tunnistas ettevõtte turundusjuht Kaidi Laev.
Denim Dream esimest kollektsiooni iseloomustab eelkõige elegantsus ja naiselikkus, kuna rõivad aitavad rõõmu tunda ideaalsest kehast ning rõhutada naiselikkust. Uus moelooming on mõeldud teadlikule naisele, kes hindab kõrgelt oma aega ja väärtustab võrdselt nii kvaliteeti kui mugavust.
Moedisainer Svetlana Puzorjova sõnul on ta inspiratsiooni ammutanud reisimisest - Prantsusmaast ja sealsetest unetutest öödest, Taimaa loodusest ja põnevatest värvikombinatsioonidest ning Eestimaa puutumata loodusest ja kuumadest suveöödest.
«Loodame, et uus Eesti rõivabränd võetakse positiivselt vastu ja saame jätkata ka järgmisel hooajal juba uute kollektsioonidega, sealhulgas ka meestele. Suureks unistuseks on oma rõivabrändiga laieneda ka uutele turgudele, kuid selle eelduseks on brändi esimese kollektsiooni edukus kauplustes,» kirjeldas Laev.
Kollektsioon jõuab 4.märtsil esmalt müügile vaid Solarise Keskuse Denim Dream kauplusesse ning teistesse suurematesse esinduspoodidesse märtsi kuu jooksul.
Ettevõtte jaoks oli see esimene kord päris oma rõivakollektsioon luua. Kaidi Laeva sõnul oli see aeg väga põnev ning kogemusterohke tervele meeskonnale, mis andis juurde kõvasti teadmisi ja on kindlasti abiks tulevaste rõivakollektsioonide loomisel. “Denim Dreami rõivabrändi sündimisele aitas kaasa terve meie meeskond, alates ettevõtte omanikest ja brändijuhist Viirika Siigurist,” ütles Laev.
Põldma Kaubandus AS loodi 1994. aastal, kui avati oma esimene teksakauplus Sinine Kangur, kus müüdi rõivaid firmadelt Henry Choice, Levi’s, Lee, Diesel ja Wrangler. Tänaseks on ettevõte jõudsalt laienenud, omades 2014. aasta lõpuks juba 74 esinduskauplust üle Baltikumi ja ühte e-poodi. Töötajate arv on ettevõttes ligi 300.