HEA UUDIS ILUSÕPRADELE: H&M avab sel suvel Eestis oma iluosakonna
H&Mi uue ilutoodete sarja südames on mood, seda pidevalt areneva meigitoodete valiku näol, mis keskendub hooaja trendidele, ideedele ja värvidele. Tooted on müügil 900 poes üle maailma ning hm.com veebipoes.
Lansseerimine toimub ajal, mil jumestus on isikupärase välimuse loomisel tähtsam kui kunagi varem, olgu stiiliks loomulik, klassikaline või ultramoodne. Poodidesse luuakse iluosakonnad, mis annavad klientidele võimaluse trende katsetada ja avastada enda jaoks ainuomaseid lahendusi.
„Oleme põnevil, et H&M saab pakkuda moodi ka näole. See annab võimaluse olla leidlik ning loov ja nautida värvidega mängimist,“ ütleb H&M Beauty kontseptsiooni looja Sara Wallander.
Tavaselektsiooni kaunilt pakendatud meigitoodetele lisanduvad igal uuel hooajal piiratud koguses toodetud moetoonide kollektsioonid.
H&M Beauty