Kust pärinevad Elina ja Stigi Eurovisioni rõivad?
"Mis puudutab kogu Eurovisioni riietust, siis kindlasti proovisime lähtuda ideest, et kasutada nii palju Eesti disainerite loomingut kui võimalik. Siidist kleit, mida Elina punasel vaibal kandis, on pärit väga andeka disaineri Lilli Jahilo viimasest kollektsioonist, sinna juurde proovisime ehteid poest Glanz & Glamuur ning ridiküli leidsime Stuudio Nahk disaineri Karin Kallase valikust. Stig oli riietatud Baltmani Limited Collection ülikonda ning palju furoori tekitanud roosad tossud pärinesid Adidaselt."


Foto: Andres Putting

"Eurovisioni lava riietuses lähtusime üldiselt produktsiooni kontseptsioonist: filmilik, ajatu, klassikaline lähenemine. Elinale õmblesime täpselt tema keha järgi istuva jumpsuit-i ning minimalistlikud kõrvarõngad on pärit New Vintage by Kriss stuudiost. Stigi riietuse puhul aitas meid taaskord Baltman, kelle Made to Measure meeskond valmistas ülikonna täpselt Stigi keha järgi. Pressiürituste riietuse osas toetas meid nii Monton kui ka H&M Showroom."


Foto: Dieter Nagl

Millele lavariiete puhul eeskätt rõhku panite?
"Kaalumisel oli päris mitu erinevat ideed ning kontseptsiooni nagu suurte projektide puhul ikka. Lõpuks tuleb nii riietus, meik kui ka juuksed valida nii, et need tooksid välja artisti parimad omadused. Eurovisioni lava riietus muutus suuresti pärast Eesti Laulu, kus publik nägi Elinat valges meestesärgis. Riietuse muudatused olid seotud kogu produktsiooni muutustega. Tekitasime lavale täesti teise olustiku: mustvalge pilt muutus värviliseks, lambid kadusid ja tekkisid varjud jne. Kuna riietus on üks toetav element, siis algne riietus uut film noir-ilikku kontseptsiooni ei toetanud ning tõime sisse muudatused. 

Kogu idee oli jääda pigem minimalistlikuks, et silma jääksid ikka kaks karakterit, kelle vahel toimub kahekõne ning et liigne värvilisus riietuses ei varjutaks nägude emotsioone. Juba algselt oli rõhk planeeritud näo lähivõtetele, seega ei olnud ohtu, et musta riietatud artistid lavale ära kaovad. Kindlasti üks asi, millele tähelepanu pöörasime, oli see, et Elina ja Stig tunneksid end mugavalt ja enesekindlalt. Elina puhul tõime välja tema tugeva sisemise naiselikkuse ning enesekindluse. Kasutasime kleidi asemel jumpsuit-i, mis rõhutaks Elina kauneid naiselikke vorme, samas üldmulje liiga väljakutsuvaks muutmata.

Oluline on kuulata ka laulusõnumit – kell on 6 hommikul ja kaks inimest on just lahku läinud. Kindlasti ei oleks me saanud kasutada sädelevat või värvilist maani kleiti, kuna see ei oleks toetanud laulu mõtet, mis on õnnetu lõpuga armastuslugu."