FOTOD: MyLook veebikaubamaja avas Tallinnas esinduspoe
Üle viie aasta tegutsenud ilutoodete veebikaubamaja MyLook tutvustas eile Roosikrantsi tänaval oma esimest esinduskauplusest ning näitas uuenenud brändi. Kohal olid tuntud ilusõbrad ning koostööpartnerid.
Populaarne veebikaubamaja MyLook avas ilusõpradele oma esimese esinduskaupluse uksed ning tutvustas uuenenud brändi nägu. “Tegu on meie esimese esinduspoega ja meie pidevalt uuenev sortiment koosneb hetkel uudisparfüümidest ning bestselleritest,” selgitas MyLook tegevjuht Jan-Kristjan Michelson. “Mõnikord peljatakse internetipoest ostmist, sest toote kvaliteedis ei ole ju võimalik ekraani vahendusel veenduda. Nüüd saavad meie kliendid ihaldatud parfüümi enne ostmist ka proovida.”
Uuenenud näoga MyLook on täna Eestis veebikaubamajade hulgas turuliider, pakkudes püsivalt soodsate hindadega enam kui 5000 erinevat ilutoodet. Iga päev postitatakse Eestis ja Soomes üle 500 tellimuse. Uue brandi kujunduse autor on disainiagentuur Velvet. Uue punase-valge MyLookiga saab tutvuda ka nädalavahetusel toimuval messil Ilu Sõnum.