Tanja Mihhailovast sai Briti moebrändi moesaadik
„Pean ühe päevaga jõudma väga palju ära teha ning liigun pidevalt ühest kohast teise. Seetõttu eelistan igapäevaselt stiili, mida võib nimetada urban hip'iks. Need on omanäolised vabaajarõivad, mis on mugavad, kuid võimaldavad ikkagi stiilne välja näha. Minu jaoks on riiete puhul oluline ka see, et neis oleks see miski, mis teeb need eriliseks, näiteks mingi stiilielement, põnev värv või huvitav detail. Nii ei mõju rõivad igavalt ja toovad välja kandja isiksuse,“ rääkis Tanja.
Tanja valikusse vabama stiiliga komplektideks langesid pehmed kudumid, kapuutsiga tuulejakid ja soojad mütsid, aga ka SuperDry legendaarsed teksad ja retromõjutusega käsitsi maalitud logodega topid, samas kui 50ndatest inspireeritud ruuduline kleit ja nahktagi ning pitskleit ja must pintsak andsid tulemuseks veidi ametlikumad, asjalikeks kohtumisteks sobivad komplektid.
SuperDry brändi iseloomustab eelkõige autentsus, kvaliteetsed materjalid ja kaasaegsus, mis on teinud temast ühe hinnatuima tänavamoe brändi rohkem kui 40 riigis. Rõivaste ja jalatsite selgelt äratuntav Briti stiil on huvitavalt põimitud Ameerika vintage’i ning trendikate Jaapani kujunditega. Brändi esinduspoest Ülemiste keskuses leiavad endale sobiva nii need, kellele meeldivad vintage logod ja efektsed aplikatsioonid, kui ka minimalistliku urban-stiili austajad.